166 بازدید
کد: 181360
24 مرداد 1397 - 21:11
کودک ٢ ساله دارم حدود یک ماه است بهش پدیا شور میدم. مدفوعش کاملا نرم تر و بسیار بدبو شده.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: کودک ٢ ساله دارم حدود یک ماه است بهش پدیا شور میدم. مدفوعش کاملا نرم تر و بسیار بدبو شده. آزمایش مدفوع هم گرفتم که فقط در قسمت stool accult blood عدد مثبت یک را نشان میدهد. قبلا نوترینی درینک مصرف می کرد. ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید که می تونم هنوز پدیا شور را ادامه بدم یا نه. در ضمن تعداد دفع مدفوع معمولا دو بار در روز هست ولی قبلا حداکثر یک بار بود 

پاسخ دکتر محمد زنوزی راد، متخصص کودکان:
مادر عزیز با توجه به آزمایش در مدفوع کودک شما خون دیده شده است. که یا نشان دهنده چیزی است که دستگاه گوارش او را تحریک کرده و یا نشانه عفونت است.
اما چون مورد مشکوک دیگری در آزمایش گزارش نشده است به احتمال زیاد آلرژی به یک ماده است.
دارو را برای کودک قطع کنید. تا 3 ماه هیچ نوع لبنیاتی اعم از شیر، ماست، پنیر، دوغ و ... به کودک ندهید.
پودر کیدی لاکت زینک را روزی یک پاکت همراه در مقداری آب معمولی یا آب هندوانه حل کنید و به کودک بدهید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: