5967
کد: 128179
02 بهمن 1398 - 13:06
امکانش هست دوباره کیست شکل بگیره و چون بارداریه اولمه نگرانی نکنه خارج رحمی بشه با این قرصا.
 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دکتره من برام به مدت ۳ ماه قرص لتروفم و آمپول تجویز کردن می خاستم بدونم واقعا صحت داره که این قرص کیست سازه و باعث بارداریه خارج رحمی و سقط میشه چون من چند ماه پیش کیست داشتم از بین رفته نگران شدم. امکانش هست دوباره کیست شکل بگیره و چون بارداریه اولمه نگرانی نکنه خارج رحمی بشه با این قرصا.
دوست عزیز باید بررسی کامل صورت گیرد، اگر شخص واقعا نازایی داشته باشد این داروها تجویز می شود. این داروها گاهی عوارضی مانند دوقلوزایی، ایجاد کیست و بارداری خارج از رحم دارند به همین دلیل تحت شرایط خاص و زیر نظر متخصص این داروها باید مصرف شود.
 
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
17:32 - 1395/08/05
0
سلام خسته نباشیدمن ۲۷ سالمه پسر۵ساله دارم ۴ماه برای بارداری اقدام کردم این ماه دکتربرام کلومیفن ومتفورمین تجویز کردودیروزروز۱۲پری رفتم سونوواژینال گفت تخمدان چپ فولیکولی نداری وسمت راست یک کیست ۳۵در۳۳داری برای کیستم داروندادومن تاحالاکیست نداشتم وپریودمنظم دارم حالاترسم ازاینه که چراکیست گرفتم ایابارداریم روبه تعویق میندازه یااحتمال بارداری برام وجودداره ؟وایاکیست بااین ابعادخطرناکه یانه تشکرازپاسخگویی شما
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و
ممنون از توجهتون


برای طرح سوال و گرفتن پاسخ
فقط از لینک زیر استفاده کنید




http://niniban.com/fa/forms/1

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: