1208
کد: 139742
24 اسفند 1396 - 08:50
مشکلم اینه که ترشحاتم زیاده، طبیعیه یا نه؟ نشانه بیماریه؟
سوال:
سلام من 25 سالم هست و مشکلم اینه که ترشحاتم زیاده، چند وقت پیش به خاطر یه سری علائم که داشتم به دکتر زنان مراجعه کردم و تشخیص ایشون قارچ بود و خب دارو دادن و مشکل رفع شد و اون علائم هم برطرف شد ولی کماکان ترشحات زیاد هستن، نمی دونم طبیعیه یا نه، ضمن اینکه نه بوی بدی داره، نه رنگ سبز و زرد و نه همراه با سوزش و خارش میخواستم بدونم اولاً اینکه طبیعیه یا نه؟ و اینکه اگر نیست دلیلش چیه؟ یعنی نشانه ی بیماری ای چیزی هست؟ و بعدم اینکه برای کمتر شدنش چه کار میشه کرد؟ نمی دونم ربطی داره یا نه ولی برای کیست تخمدان دیان میخورم و قرص اسپیرونولاکتون. 

جواب:
با توضیحاتی که داده اید ترشحات شما نرمال و طبیعی است و علت آن هم مصرف قرص دیان است زیرا این دارو دارای هورمونهای تخمدانی است و با توجه به اینکه ترشحات واژینال تحت تاثیر هورمون های تخمدان است ، با مصرف دیان ترشحات تشدید میشود. فعلا" نیاز به اقدام خاصی نیست و بعد از پایان دوره مصرف دیان ، بهبود خواهید یافت.
منبع: تبیان
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: