5487
کد: 140767
19 آذر 1396 - 12:20
پسرم هفت ماهشه چند روزی که وقتی قطره آهن بهش میدم بعد یک ساعت استفراغ میکنه.
سوال:
پسرم هفت ماهشه چند روزی که وقتی قطره آهن بهش میدم بعد یک ساعت استفراغ میکنه همین طور قطره آ+د درصورتی که قبلا قطره آ+د بهش میدادم اینجوری نبود چند وقتیه دچار سرماخوردگی شده ولی درست خوب نمیشه هرچی دارو بهش میدم به نظر شما چیکارکنم.

جواب:
تازه متوجه مزه دارو شده است. باید با یک ترفند مادرانه ای این کار انجام بگیرد. یا دارو را تغییر دهید. آیرو ویت  هم می توانید بدهید. 
مثل قبل از شیردهی. بلافاصله بعد از ریختن قطره شیر بدهید که باهم قورت بدهد و متوجه مزه نشود.
سعی کنید از نطر تغذیه طبیعی او  را تقویت کنید. حتمااز حریره بادام استفاده کنید. سوپ ماهیچه و گوشت دنده 
فالوده سیب هم باعث تقویتش خواهد شد.
برای سرماخوردگی طبق علائم درمان انجام می شود. دست ها و پاهایش را با روغن بابونه ماساژ ملایم بدهید.
منبع: تبیان
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 2 نظر
در انتظار بررسی:0
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
15:37 - 1399/01/30
0
سلام ببخشید برادر من هفت ماهشه و وقتی قطره ی اهن لیپوزوفر و آ+د میدیم حالت تهوع میگیره چرا و درمانش چیه و اینکه از شیر مادر تغزیه نمی کنه
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

Iran, Islamic Republic of
15:45 - 1399/01/30
0
سلام پسر من هفت ماهشه و از وقتی که دوباره از قطره ی ویتامین آ+د و همچنین قطره ی اهن لیپوزوفر استفاده می کنه حالت تهوع میگیره دلیلش چیه و راه درمانش چیه؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: