245 بازدید
کد: 192721
21 بهمن 1397 - 08:01
من با نامزدم رابطه داشتم البته باکره هستم و مایع منى تقریبا نزدیک واژن ریخته شد. حدودا یک ساعت بعد و دوازده ساعت بعد از قرص اورژانسى استفاده کردم
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من با نامزدم رابطه داشتم البته باکره هستم و مایع منى تقریبا نزدیک واژن ریخته شد. حدودا یک ساعت بعد و دوازده ساعت بعد از قرص اورژانسى استفاده کردم. یک هفته پس از رابطه پریود شدم (شش روز زودتر)البته نه با کیفیت پریود هاى قبلى که چهار روز حدودا طول کشید. دقیقا یک ماه بعد رابطه خونریزى داشتم که هشت روز زود تر از موعد پریود اتفاق افتاد و چهار روز طول کشید. اما الان حالت تهوع و دل درد و کمر درد شدید دارم و شکمم نبض میزنه و کمى ورم کرده. احتمال داره با وجود نزدیک چهل روز فاصله تاثیر قرص اورژانسى باشه؟ میترسم باردار باشم چون کسایی بودن که با وجود خونریزى بعد رابطه باردار بودند 
 
 
 پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود. 
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: