195 بازدید
کد: 196867
24 فروردين 1398 - 10:03
2 ماه است به خاطر کیست دارو مصرف میکردم که پریودم منظم شده بود 2 ماه بعدش که قرص را قطع کردم باز تقریبا سر موقع پریود شدم قبلا هم کلا پریودم نامنظم بود.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام دوستااااااان من یه 2 ماه بخاطر کیست دارو مصرف میکردم ک پریودم منظم شده بود 2 ماه بعدش که قرص و قطع کردم باز تقریبا سر موقع پریود شدم الان که سومین ماهه قرص و قطع کردم 3 روزه از وقت پریودم گذشته و باز پریود نشدم من این ماه هیچ رابطه ای هم با نامزدم نداشتم به نظرتون از چی میتونه باشه ؟ میتونه بازم از کیست باشه؟ فقط گاهی وقتا علایم پری و دارم ک اونم خیلی کمه قبلا هم کلا پریودم نامنظم بود ولی زیاد توجه نمیکردم ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم به نظرتون.

پاسخ دکتر سید محمد هاشم علوی، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز گاهی استرس، بی خوابی، کاهش یا افزایش وزن ناگهانی و تغیرات آب و هوا می تواند عامل تغییرات در الگوی سیکل قاعدگی یک خانم باشد. ضمن اینکه تا یک هفته جا به جایی در پریود به معنای اختلال در قاعدگی و پریود نامنظم نیست.

 

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: