549
کد: 197598
02 ارديبهشت 1398 - 15:01
این ماه ۴ روز بعد از پایان‌ پریودم روز ۱۱ نزدیکی داشتم دلیل درد در تخمدان چیست.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام.‌من این ماه ۴ روز بعد از پایان‌ پریودم(روز ۱۱) نزدیکی داشتم که متاسفانه کاندوم گیر کرد داخل وازنم و یکساعت بعد از نزدیکی دو تا قرص لوونورژسترون ۰/۷۵ با هم خوردم و ۱۲ ساعت بعد هم یک عدد دیگه خوردم و از جایی که نگران بودم از روز ۱۲ تا ۱۶ کیت ال اچ مصرف کردم ببینم تخمک گذاریم مهار شده یا نه؟ که البته تمام تستهای ال اچ منفی بود. ولی از هفت هشت روز بعد از نزدیکی (روز  ۱۸) تخمدان راستم  درد گرفته و الان ۳ روزه که همینطور ادامه داره حتی به کشاله رانم هم می زنه . میخواستم بدونم با توجه به منفی بودن تست ال اچ در ۴ روز بعد از نزدیکی آیا امکان بارداری هست؟ و دلیل این درد در تخمدان چیه؟ که نگرانم کرده؟ لطفا زودتر جواب بدید ممنونم.


 پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود. در کل به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید احتمال بارداری برای شما نزدیک به صفر است.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: