372
کد: 216907
19 دی 1398 - 13:19
من قرص اورژانسی مصرف کردم و خونریزی کمی داشتم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: باسلام دوستان لطفا زودجوابمو بدینمن ماه قبل قرص اورژانسی مصرف کردم وحدود۱هفته بعدش پریدشدم اما سه روزبیشترطول نکشید حجمش هم کم بود..اما بعده اون تاالان۱ماه و۱۴روزه پریدنشدم خیلی نگرانم..دوتاسوال دارم،یکی اینکه آیاممکنه اون خونی که اومده باشه مربوط به بارداری باشه؟چون یجاخوندم اوله بارداری بعضی خانما یه خونریزی یکی دوروزه باحجم کم دارن و سوال دوم اینکه چی بخورم که پریدشم؟الان چندروزه خیلی جوش میزنم و انگارعضلات شکم و پهلوم منقبض شده وزیادنفخ میکنم شکمم صدامیده قبلا اینطوری نبودم

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. برای ایجاد نظم قاعدگی به پزشک مراجعه کنید. 

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: