86
کد: 221079
18 خرداد 1399 - 10:14
بعد از رابطه، دو تا قرص تنسی مصرف کردم که ۶ روز بعد لکه بینی و دل درد زیادی داشتم. و استرس دارم
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من روز ۶و ۷پریودی رابطه داشتم ولی بدون دخول از طریق مالش ...از ورود منی مطمئن نیستم و اینم بگم که باکره ام روز بعد دو تا قرص تنسی مصرف کردم که ۶روز بعد لکه بینی و دل درد زیادی داشتم و استرس دارم نمیدونم بارداری رخ داده یا نه این بخاطر لانه گزینه؟توروخدا جواب بدین
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز احتمال شکست قرص یک تا دو درصد است. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: