67
کد: 227456
06 آبان 1399 - 14:31
بعد از مصرف قرص اورژانسی، خونریزی داشتم ولی نه خیلی زیاد. به خاطر قرصه؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من چهاردهم قرص اورژانسی مصرف کردم 
بیستو نهم وقت پریود خودمه هرماه 
تقریبا ۶.۷روز پیش ی لک قهوه ای رو لباس زیرم بود 
بیستونهم سروقت خودم پریودشدم درد کمتری ب پریودی های قبلی داشتم  روز اول خونریزی داشتم ولی ن خیلی زیاد روز دوم هم لک فقط امروز ک روز سومه خیلی کمه خونریزیم 
امکان بارداری هست؟بخاطر قرصه خونریزی کمم؟نکنه برای لانه گزینی باشه خیلی نگرانم
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید از قرص اورژانسی استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: