اسپرم همسرم خیلی کم است، شانس بارداری ما چقدر است؟ با عمل فتق اسپرم بهتر می شود؟!
اگر می خواهید مطمئن شوید که باردار هستید یا خیر به آزمایشگاه بروید و آزمایش خون بدهید.
من قصد بارداری دارم و 2 ماهه که اسید فولیک مصرف می کنم. کافیه؟
دوماهه که پریود نشدم درد زیر ناف شدیدی دارم و ترشحاتم کاملا قطع شده. از کجا بدونم حامله نیستم؟
به چه پریودی نامنظم می گویند ؟
آیا پرولاکتین بالا موقع پریود باعث خونریزی به صورت لخته خون می شود؟
اف اس اچ ام بعد شیمی درمانی رسید به ۷۷،با قرص لتروزول شد ۳۰۰ و بعد مصرف کلومیفن شد 229.
پریودم همیشه منظمه ولی تو این ماه 7 روز تاخیر داشته. من حامله ام؟
نامزد هستم و دخول انجام نشده است.
بی بی چک زدم نصف خط دوم رنگی شد. دوبار دیگر هم در روز 22 و 23 زدم منفی بود. آیا تسترم در بار اول خراب بود؟
استخوان های دستم و مچ پام خیلی درد می کنه. طبیعیه و از زایمانمه؟
شوهرم بعد از به دنیا آمدن پسرم به هیچ وجه تمایل به رابطه جنسی ندارد.
چهار ماه بعد از زایمانم پریود شدم، الان یک ماهی از آن گذشته ولی دوباره پریود نشده ام.
علم امروز ثابت کرده به هنگام زایمان طبیعی یک هورمونی در بدن ترشح می شود با نام اکسید اسین تا باعث می شود مادر به بچه…
36 روز پیش یک سقط در هفته ششم به دلیل تشکیل نشدن قلب داشتم. تا چه زمانی صبر کنم؟