۲۴۳۱۰۵
۸
۸

راهنمای خرید جواهراتی که همیشه در مد خواهند ماند

خرید جواهرات می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله به معرفی مدل‌هایی از جواهرات و زیورآلات می‌پردازیم که هرگز از مد نمی‌افتند و به راحتی با هر ظاهری همخوانی خواهند داشت.

خرید جواهرات و زیورآلات را از چند جهت می‌توان بررسی کرد. اول اینکه شما برای استفاده می‌خرید یا سرمایه‌گذاری، اگر برای استفاده می‌خرید جواهرات فانتزی برای شما جذاب‌ترند یا جواهرات کلاسیک. یک سری از زیورآلات جنبه خاصی دارند، مثل هدیه از طرف فردی که او را دوست داریم و به عنوان یادگاری و یادآور خاطرات خوب هستند. سری دیگری از زیورآلات هستند که برای تکمیل استایل‌های روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم. به همین خاطر خرید جواهرات می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله به معرفی مدل‌هایی از جواهرات و زیورآلات می‌پردازیم که هرگز از مد نمی‌افتند و به راحتی با هر ظاهری همخوانی خواهند داشت. 

راهنمای خرید جواهراتی که همیشه در مد خواهند ماند

حلقه‌های کلاسیک

رینگ‌های ساده و حلقه‌هایی با طرح‌های مینیمال از اکسسوری‌هایی هستند که در مناسبت‌های مختلف استفاده می‌شوند، حلقه‌های نقره، رینگ‌های طلا یا پلاتینی نمادی از عشق و وفاداری هستند و همیشه آن را در انگشت همه سنین، چه مرد چه زن خواهید دید.

راهنمای خرید جواهراتی که همیشه در مد خواهند ماند

گردنبندهای زنجیری

گردنبندهای زنجیری با طرح‌های مختلف و اندازه‌های قابل تنظیم همیشه محبوب بوده‌اند. برخی از این زنجیرها به صورت ساده و برخی دیگر با آویزهای زیبا ترکیب می‌شوند. گردنبندهای چوکر یا گردنبندهایی با زنجیرهای بلند در این دسته جای نمی‌گیرند. گردنبندهای ظریف و متناسب با سایز در این دسته‌بندی جاودانه قرار می‌گیرند. گردنبند و آویز نقره پاندورا نمونه‌ای از این نوع گردنبندهاست.

راهنمای خرید جواهراتی که همیشه در مد خواهند ماند

گوشواره‌های حلقه‌ای

گوشواره‌های حلقه‌ای به خاطر سادگی و جلوه‌ای که دارند همواره مورد توجه هستند. این گوشواره‌ها چه در استفاده روزمره چه در استایل‌های مجلل به راحتی جای خود پر می‌کنند و ظاهر شیک و مدرن را به شما خواهند داد. مدل این گوشواره ها که در اوریگامی‌های گرد، بیضی، قلبی شکل و ... ساخته می‌شوند با نگین و سنگ‌های قیمتی ترکیب می‌شوند و زیبایی دوچندان خواهند داشت. طرح‌های مختلفی از این گوشواره‌ حلقه‌ای را می‌توانید از سایت پاندورا ایران مشاهده کنید.

راهنمای خرید جواهراتی که همیشه در مد خواهند ماند

دستبندهای نقره

هر طرحی از دستبندهای نقره می‌تواند استایل شما را زیر و رو کند. در حال حاضر انداختن چند قطعه دستبند با هم یا یک قطعه دستبند با ساعت مچی ترند شده است. همچنین این چند قطعه می‌تواند از مدل‌های متفاوتی از دستبند نقره شامل بنگل، دستبند مفتولی و زنجیری باشد. همچنین می‌توانید آن‌ها را با چارم آویزهای دست ساز پاندورا خاص‌تر کنید.

راهنمای خرید جواهراتی که همیشه در مد خواهند ماند

جواهرات با سنگ‌های طبیعی

حتما این نوع جواهرات را مختص خانم‌های سن و سال دار می‌دانید اما این چنین نیست. جواهراتی که با سنگ‌هایی مانند آمیتیست، عقیق یا حتی مروارید ترکیب شده‌اند سال‌هاست که در جایگاه خود ایستاده‌اند. هر کدام از این سنگ‌های قیمتی و ارزان قیمت نمادها، انرژی و خواص جالبی بر محیط و روان دارند.

راهنمای خرید جواهراتی که همیشه در مد خواهند ماند

ساعت‌های مچی کلاسیک

با وجود اینکه امروزه انواع ساعتی مچی هوشمند یا دستبندهای سلامت مخاطبان زیادی را تحت تاثیر قرار داده است اما ساعت مچی کلاسیک هیچ گاه از قلم نیافتاده و همیشه در کشو اکسسوری‌ها حتما یکی ساعت بند چرمی با قاب فلزی وجود دارد.

جواهرات سفارشی

در حال حاضر که همه چیز در دسترس قرار گرفته بسیاری ترجیح می‌دهند کمی متفاوت تر زیورآلات و جواهرات تهیه کنند. این جواهرات معمولا با حک شدن یک اسم، تاریخ یا اثر انگشت به طور خاص یادآور لحظات خوش زندگی بوده و به راحتی کنار گذاشته نخواهند شد.

راهنمای خرید جواهراتی که همیشه در مد خواهند ماند

نتیجه‌گیری

با مواردی که در بالا ذکر کردیم می‌توانید همواره به روز باشید و از خرید خود مطمئن شوید. همچنین می‌توانید با خرید جواهراتی از جنس طلا، نقره و پلاتین سرمایه‌گذاری کنید و همچنین سال‌ها از سرمایه خود استفاده کنید. این سرمایه هم از لحاظ مادی و هم  روی ظاهر و استایل سودمند خواهد بود.

راهنمای خرید جواهراتی که همیشه در مد خواهند ماند

برای دیدن نمونه‌های بالا می‌توانید از طرح‌های برند جواهرات نقره پاندورا در سایت پاندورا ایران بازدید کنید.

نویسنده: رقیه باقری

 

محتوای حمایت شده

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.