۲۳۷۳۰۶
۱۰۷۹۱
۱۰۷۹۱

تغییر باورنکردنی بازیگر زن سریال سام و نرگس / خانم بازیگر در آمریکا! + عکس

عکس جدید بازیگر زن سریال سام و نرگس را ببینید.

تغییر باورنکردنی بازیگر زن سریال سام و نرگس / خانم بازیگر در آمریکا! + عکس

نوشین حسین ‌خانی (زاده ۸ خرداد ۱۳۶۰) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از فعالیت‌های گوناگون در عرصه تئاتر به دعوت ایرج قادری در فیلم سام و نرگس در نقش اصلی فیلم به ایفای نقش پرداخت.

تغییر باورنکردنی بازیگر زن سریال سام و نرگس

تغییر باورنکردنی بازیگر زن سریال سام و نرگس / خانم بازیگر در آمریکا! + عکس

مهاجرت نوشین حسین ‌خانی

حسین خانی فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی کودک در ایران و رشته پرستاری از کشور هلند است. وی دوره‌های بازیگری را در کلاسهای مکتب خانه هنر زیر نظر اساتیدی همچون ایرج راد، دکتر محمود عزیزی، محمود استاد محمد، علیرضا خمسه و غیره… نیز گذرانده. خانی در کنار حرفه بازیگری، طراحی صحنه و برنامه‌ریزی پروژه‌های گوناگونی را نیز بر عهده داشته‌است. وی همسر امید آهنگر بازیگر نقش علی کوچولو است. این زوج در فروردین ماه سال ۹۷ خورشیدی به شبکه من‌ و تو پیوستند.

فیلم سام و نرگس

سام و نرگس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ایرج قادری و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۷۹ است. این فیلم اولین بازی محمدرضا گلزار است.

داستان فیلم سام و نرگس

سام (محمدرضا گلزار) و عَبِد با هم رفقای صمیمی هستند. با گذشت زمان سام به نرگس، خواهر عبد علاقه‌مند می‌شود. عبد که قهرمان ورزشی می‌شود از سام چاقویی را به عنوان هدیه دریافت می‌کند و وقتی با چاقو ژست می‌گیرد ابی عکاس از او عکس می‌گیرد. بعد از مدتی مشخص می‌شود که ابی عکاس هم به نرگس علاقه‌مند شده، به همین دلیل برای انتقام از سام ماجرای علاقه‌مندی او را به نرگس، برای عبد تعریف می‌کند. عبد عصبانی به دیدار سام می‌رود؛ و آن جا به جای سام، خود را با چاقو مجروح می‌کند که منجر به فوت او می‌شود. سام در این میان قاتل شناخته می‌شود و حکم اعدام او صادر می‌شود. اما روز عروسی ابی و نرگس، با دیدن عکس عبد، واقعیت مشخص شده و پدر نرگس روز اعدام سام، او را می‌بخشد.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.