۲۳۹۳۷۱
۱۴۰۹
۱۴۰۹

لباس های ضروری که باید در کمد هر خانمی باشد

در کمد هر خانم خوش سلیقه و خدش پوشی قطعا چند قلم از پوشاک ضروری وجود دارد. این لباس ها علاوه بر این که تنوع دارند در هر مکانی قابل استفاده خواهد بود و یک استایل جذاب و شیک به خانم ها می بخشد. 

لباس های ضروری که باید در کمد هر خانمی باشد

لباس های ضروری که باید در کمد هر خانمی باشد

در کمد هر خانم خوش سلیقه و خدش پوشی قطعا چند قلم از پوشاک ضروری وجود دارد. این لباس ها علاوه بر این که تنوع دارند در هر مکانی قابل استفاده خواهد بود و یک استایل جذاب و شیک به خانم ها می بخشد. با این که شاید چندین دست و بیش از حد لباس در کمد خود داشته باشیم، اما همیشه به ضروری ترین و مهم ترین آن ها کم توجهی شده است. این که یک کمد کاربردی داشته باشید بهتر است تا آن را به صندوقچه تبدیل کنید که هیچ کارایی خاصی ندارد. به همین دلیل در ادامه چند لباس کاربردی و مهم را پیشنهاد می کنیم. 

لباس های ضروری که باید در کمد هر خانمی باشد

  • شلوار جین سفید رنگ

یکی از لباس های ضروری که همیشه شیک و ترند است و هیچوقت از مد نمی افتد، شلوارهای جین سفید رنگ است. شاید این لباس تیپ شما را 180 درجه تغییر ندهد، اما جذابیت بالایی داشته و می توانید در بیشتر موقعیت ها از آن استفاده کنید. شلوار جین شما می تواند مدل های مختلفی از جمله بوتکات، مام فیت، مام استایل، بگ یا‌... باشد. شما می توانید این رنگ جین سفید را با لباس های مشکی، سورمه ای، شتری، سبز زیتونی، زغالی و... به خوبی ست کنید. 

لباس های ضروری که باید در کمد هر خانمی باشد

  • لباس زیر بدون بند

در کمد هر خانمی حتما انواع و اقسام لباس زیرها یافت می شود. پس باید مدل های مختلفی از لباس زیر در آن جا دیده شود. مهم ترین لباس زیری که بهتر است در کمد خود داشته باشید، سوتین های بدون بند است. این مدل سوتین برای مواقعی که می خواهید با لباس مجلسی در موقعیت هایی ظاهر شوید مناسب خواهد بود. 

لباس های ضروری که باید در کمد هر خانمی باشد

  • لباس قرمز

فرقی ندارد که شما چه مدل لباسی را می پسندید، تاپ، تیشرت، پیراهن، شومیز، مانتو و... . هر لباسی که رنگ قرمز داشته باشد باید در کمدتان وجود داشته باشد. بالاخره شما یک روزی قطعا به لباس قرمز احتیاج پیدا می کنید. این رنگ برای عکاسی کردن، حضور در دورهمی ها، قرارهای احساسی یا دوستانه بسیار کاربردی است. 

لباس های ضروری که باید در کمد هر خانمی باشد

  • تی شرت مدل کلاسیک

تی سرت مدل کلاسیک مورد علاقه تمام خانم هاست. نه آنقدر ظرافت و پبچیدگی دارد که تزئینی به نظر برسد، نه آنقدر بر تن ساده می نشیند. تی شرت های کلاسیک معمولا ضد چروک هستند و شما ان ها را شسته و بر تن می کنید. به همین دلیل برای استفاده زیر مانتو یا در مواقع خاص بسیار ضروری هستند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.