۲۴۰۰۹۴
۱۴۹۹
۱۴۹۹

هشدار! مادرشوهرها روی این رفتارها حساسن/عروس خانم مراقب باش

یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین فرد در روابط همسری بعد از ازدواج، مادر شوهر است. بیشتر عروس خانم هایی که با مادرشوهر خود رابطه خوبی دارند، بیشتر از بقیه عروس ها از زندگی خود راضی هستند. مادرها به خصوص مادرانی که فرزند پسر دارند، روی پسر خود بسیار هستند.

هشدار! مادرشوهرها روی این رفتارها حساسن/عروس خانم مراقب باش

هشدار! مادرشوهرها روی این رفتارها حساسن/عروس خانم مراقب باش

یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین فرد در روابط همسری بعد از ازدواج، مادر شوهر است. بیشتر عروس خانم هایی که با مادرشوهر خود رابطه خوبی دارند، بیشتر از بقیه عروس ها از زندگی خود راضی هستند. مادرها به خصوص مادرانی که فرزند پسر دارند، روی پسر خود بسیار هستند. این حساسیت ناشی از مهربانی و دلسوزی بیش از حدی است که مادران دارند. گاهی اوقات همین حساسیت می تواند عروس خانم ها را رنجانده و عملکرد و رفتار آن ها نیز مادر شوهر را نیز ماراحت و دلخور کند. برخی از مشکلاتی که منجر به تخریب رابطه بین مادرشوهر و عروس می شود را بررسی خواهیم کرد. درواقع مادرشوهرها از رفتارهای زیر اصلا خوششان نمی آید:

هشدار! مادرشوهرها روی این رفتارها حساسن/عروس خانم مراقب باش

۱. حس کنند پسرشان از آن ها گرفته اید

گاهی اوقات به دلیل حساسیت زیاد، ممکن است مادرشوهر به غلط تصور کند که شما دارید روابط او با فرزندش را بر هم می زنید. فکر می کند که شما می خواهید او را از خانواده مادری اش جدا کنید. اگر پسر کمی از محبت خود به مادرش کم کند، شاید مادر شوهر آن را از چشم ما ببیند. به همین دلیل مادرشوهر رفتاری تهاجمی با عروس خود انجام می دهد و او را باعث و بانی می داند. بهتر است هر از گاهی به شوهرتان یادآوری کنید که مادرش تشنه محبت اوست و باید به فکر او هم باشد. 

هشدار! مادرشوهرها روی این رفتارها حساسن/عروس خانم مراقب باش

۲. فکر کنند که نسبت به پسرشان بی اهمیت هستید

از آن جایی که مادر شوهر در بیشتر مواقع نگران فرزند خودش است، همیشه به عروس خانم توصیه می کند که مراقب خوراک، استراحت و پوشاک و سلامتی شوهرش باشد. سعی کنید در مواقعی که که مادر شوهرتان پیشتان است، بیشتر به همسر خود محبت و توجه کنید. طوری رفتار کنید و حرف بزنید که انگار شوهرتان برایتان خیلی اهمیت دارد و مراقب او هم هستید. 

هشدار! مادرشوهرها روی این رفتارها حساسن/عروس خانم مراقب باش

۳. اگر ببینند بیشتر به خانواده خودتان اهمیت می دهید

مادرشوهر وقتی به خانه پسرش می آید دوست ندارد با او مانند یک میهمان رفتار کنید. آن ها ممکن است به اشتباه متوجه شوند که شما خانواده خودتان را برتر از آن ها می دانبد و آن ها را در سمت مهمان یا یک آشنا می بینید. سعی کنید همان قدر که پدر و مادر خود اهمیت می دهید، خانواده شوهر خود را نیز محترم بشمارید. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.