۲۴۰۶۱۸
۷۹
۷۹

۳ خواص شگفت انگیز آب برنج برای موی سر/موهای شلاقی و صاف

هندی ها که موهای آن ها در بلندی، سلامت و صافی حرف اول را در دنیا می زند، بیشتر از آب برنج برای موهای سر خود استفاده کنید. آب برنج برای صاف کردن موهای سر، شلاقی کردن، درخشش و جذابیت موها از گذشته تا به الان مورد استفاده قرار گرفته است.

3 خواص شگفت انگیز آب برنج برای موی سر/موهای شلاقی و صاف

۳ خواص شگفت انگیز آب برنج برای موی سر/موهای شلاقی و صاف

هندی ها که موهای آن ها در بلندی، سلامت و صافی حرف اول را در دنیا می زند، بیشتر از آب برنج برای موهای سر خود استفاده کنید. آب برنج برای صاف کردن موهای سر، شلاقی کردن، درخشش و جذابیت موها از گذشته تا به الان مورد استفاده قرار گرفته است. ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و ترکیبات مفیدی که در آب برنج وجود دارد، سلامت و جذابیت موها را تامین می کنند. در ادامه می خواهیم با خواصی که آب برنج برای موهای سر دارد، آشنا شویم.

3 خواص شگفت انگیز آب برنج برای موی سر/موهای شلاقی و صاف

۱. جلوگیری از ریزش موی سر

آب برنج می تواند به خوبی موهای کف سر را از ریشه تقویت کند. به همین دلیل به زودی بعد از چندبار استفاده، باعث جلوگیری از ریزش موی سر می شود. البته شامپوهایی هم وجود دارند که حاوی آب برنج هستند و ویتامین های مورد نیاز مو را تامین می کنند. افرادی که به مدت 12 هفته به صورت مداوم از آب برنج استفاده کنند، می توانند موهای خود را آبرسانی کرده و از ریزش آن جلوگیری کنند.

3 خواص شگفت انگیز آب برنج برای موی سر/موهای شلاقی و صاف

۲. صاف و شلاقی شدن موها

بیشتر خانم ها عاشق موهای صاف و شلاقی هستند که دیگر وزوزی نباشد و بهر احیت بتوانند آن را حالت دهند. ویتامین E موجود در آب برنج، می تواند به خوبی موها را در برابر رایدکال های آزاد محافظت کند. در یان حالت موهای سر دیگر خشک و وز شده یا این که کدر نمی شوند. استفاده از آب برنج طبیعی و تازه به مدت 8 هفته، موهای سر صاف و درخشان خواهد کرد.

3 خواص شگفت انگیز آب برنج برای موی سر/موهای شلاقی و صاف

۳. افزایش رشد موها

خانم هایی که می خواهند موهای سر آن ها زودتر از حد معمول رشد کند یا با کندی رشد موی سر مواجه هستند، بهتر است از آب برنج طبیعی استفاده کنند. آب برنج سرشار از اینوسیتول است که می تواند به تقویت ریشه موهای سر کمک ویژه ای کند. ارفادی که ریزش موی سر ارثی دارند، می توانند از این عصاره طبیعی آب برنج نهایت استفاده را ببرند.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.