۲۴۰۳۸۱
۲۲۴
۲۲۴

مدل های آرایش نود برای چشم!

آرایش نود، سبکی از آرایش است که با استفاده از رنگ‌ها و سایه‌های ملایم، ظاهری طبیعی و جذاب به چهره شما می‌بخشد. این سبک آرایش برای هر موقعیتی مناسب است، از جمله محل کار، مدرسه، مهمانی و حتی عروسی.

مدل های آرایش نود برای چشم!

آرایش نود، سبکی از آرایش است که با استفاده از رنگ‌ها و سایه‌های ملایم، ظاهری طبیعی و جذاب به چهره شما می‌بخشد. این سبک آرایش برای هر موقعیتی مناسب است، از جمله محل کار، مدرسه، مهمانی و حتی عروسی. در اینجا چند مدل آرایش چشم نود را به شما معرفی می‌کنیم:

 

1. آرایش چشم نود کلاسیک:

این مدل آرایش، ساده و شیک است و برای هر موقعیتی مناسب است. برای انجام این آرایش، از سایه چشم با رنگ‌های کرمی، قهوه‌ای ملایم یا صورتی ملایم استفاده کنید. سپس، خط چشم نازکی بکشید و ریمل بزنید.

مدل های آرایش نود برای چشم!

. آرایش چشم نود اسموکی:

این مدل آرایش، کمی تیره‌تر از آرایش نود کلاسیک است و برای مهمانی و شب مناسب است. برای انجام این آرایش، از سایه چشم با رنگ‌های قهوه‌ای تیره، برنز یا مسی استفاده کنید. سپس، سایه را به طور کامل روی پلک خود پخش کنید و خط چشم و ریمل بزنید.

مدل های آرایش نود برای چشم!

آرایش چشم نود براق:

این مدل آرایش، کمی درخشان‌تر از مدل‌های دیگر است و برای مناسبت‌های خاص مناسب است. برای انجام این آرایش، از سایه چشم با رنگ‌های روشن و براق استفاده کنید. سپس، هایلایتر یا سایه سفید براق را در گوشه‌های داخلی چشم خود بزنید.

مدل های آرایش نود برای چشم!

آرایش چشم نود رنگی:

اگر می‌خواهید کمی رنگ به آرایش نود خود اضافه کنید، می‌توانید از سایه چشم با رنگ‌های روشن و شاداب استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از سایه چشم آبی، سبز یا بنفش استفاده کنید.

مدل های آرایش نود برای چشم!

نکات تکمیلی:

۱_اگر چشمان کوچکی دارید، می‌توانید از سایه چشم روشن‌تر در گوشه‌های داخلی چشم خود استفاده کنید تا چشمانتان بزرگ‌تر به نظر برسند.

۲_اگر پلک‌های افتاده دارید، می‌توانید از سایه چشم تیره‌تر در قسمت خارجی پلک خود استفاده کنید تا چشمانتان کشیده‌تر به نظر برسند.

۳_اگر می‌خواهید آرایش نود شما ماندگارتر باشد، می‌توانید از محصولات ضد آب استفاده کنید.مدل های آرایش نود برای چشم!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.