۲۴۰۴۹۶
۸۴
۸۴

مچ شوهر خیانتکار را چطور بگیریم؟/ زبان بدن دروغ نمی گوید

آیا به همسرتان مشکوک هستید و فکر می‌کنید که خیانت می‌کند؟ آیا به دنبال راهی برای اثبات خیانت او و مچ‌گیری‌اش هستید؟ احساس ناامیدی و تنهایی نکنید! در این مطلب، به شما راهکارهایی برای افشای خیانت مردتان و نشانه‌های حرکات و زبان بدن فرد خائن را آموزش می‌دهیم.

مچ شوهر خیانتکار را چطور بگیریم؟/ زبان بدن دروغ نمی گوید

آیا به همسرتان مشکوک هستید و فکر می‌کنید که خیانت می‌کند؟ آیا به دنبال راهی برای اثبات خیانت او و مچ‌گیری‌اش هستید؟ احساس ناامیدی و تنهایی نکنید! در این مطلب، به شما راهکارهایی برای افشای خیانت مردتان و نشانه‌های حرکات و زبان بدن فرد خائن را آموزش می‌دهیم. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید به طور دقیق‌تر متوجه خیانت همسرتان شده و برای اثبات آن اقدام کنید. به یاد داشته باشید که خیانت، زخمی عمیق و التیام‌ناپذیر است. اگر به یقین رسیدید که همسرتان به شما خیانت می‌کند، برای حفظ سلامت روان و زندگی خود، بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. همین حالا با ما همراه شوید و رازهای پنهان خیانت را کشف کنید!

دلگرم نوشت: بهترین عکس العمل در برابر خیانت مردان :گرفتن مچ خائن چنین کار سختی هم نیست ، شما باید زبان بدن بشناسید و خصوصیات افراد خائن مثل جملات پرکاربردشان و نحوه تکان دادن دست و چشمشان را بدانید .

چگونه مچ شوهر خیانتکار را بگیریم؟

نحوه برخورد با مرد خیانتکار توسط زن خیانت دیده هر چقدر که سخت باشد باید کاملا منطقی و با دور اندیش اتفاق بیفتد . گاهی نمیتوان سریعا برای خیانت اتفاق افتاده حکم و مجازات طلاق صادر کرد . نحوه برخورد با مرد خیانتکار باید به گونه ای صورت بگیرد که تمام جوانب در آن سنجیده شده باشد و تمام عواقب در نظر گرفته شده باشد .

خیانت شوهر به زن قطعا میتواند در سطوح و ابعاد گونان اتفاق می‌افتد . خیانت در مردان متاهل و همچنین زنان امروزه در فضای مجازی بسیار به چشم می‌خورد . در این نوع خیانت گاهی حتی دوطرف به دلیل فاصله جغرافیایی هیچگاه یکدیگر را نمی بینند . آیا برای این نوع از خطا سریعا میتوان گفت که طلاق تنها چاره خیانت است ؟

بنابراین بهترین تصمیم این است که موضوع را با یک مشاور در میان بگذاریم و با کمک او به بهترین نحو با این موضوع برخورد کنیم .

خیانت مرد از جمله آسیب های اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی است که در ابعاد مختلف فردی و جمعی افراد تاثیر گذار است . خیانت مرد میتواند به راحتی یک خانواده را از نقطه امن و شکوفایی به نابودی و نیستی بکشاند .

در راهکار های مشاوره خیانت تاکید میشود که خانم ها اگر به خیانت مرد خود شک کردند یا از این اتفاق مطمئن شدند هرچه زود تر برای جلوگیری و برخورد مناسب با خیانت مرد از راهنمایی‌های یک مشاوره خانواده خوب کمک بگیرند . خیانت مرد گاهی میتواند قابل کنترل و سطحی باشد و امکان هدایت و خارج کردن مرد از راه اشتباه وجود دارد .

مثلا زمانی که خیانت مرد در حد پیام های اینترنتی و تلفنی است . در این صورت نیز اگر سریعا جلوی این رفتار گرفته نشود میتواند به خیانت در سطوح عمیق‌تر منجر شود . بنابراین خانم ها در نظر داشته باشند که با چشم پوشی و گذشت های بی مورد با این تفکر که خود به خود درست خواهد شد بیشتر موضوع را پیچیده میکنند. 


بیشتر بخوانید: هشدار! مردان به این زنان خیانت می کنند 


مچ شوهر خیانتکار را چطور بگیریم؟/ زبان بدن دروغ نمی گوید

در این زمان بهتر است به جای خود درمانی از توصیه مشاوره روانشناسی یک کمک بگیرید.

خیانت در هر دو جنس به وقوع می پیوندد و این آسیب خانمان سوز به قدری گسترده است که برخی از روانشناسان شاخه اصلی فعالیت خود را به آن اختصاص می دهند. خیانت نیز مانند سایر آسیب های مربوط به زندگی زناشویی دلایلی دارد و به ندرت اتفاق می‌افتد. این باور به هیچ عنوان صحیح نیست که فرد در شرایط کاملا طبیعی ناگهان تصمیم به خیانت میگیرد و وارد یک رابطه عاطفی فرازناشویی میشود.

در این بخش به موضوع خیانت مردان میپردازیم و تا جای ممکن جوانب مختلف آن را بررسی خواهیم کرد. مهمترین دلیل ازدواج بشر از ابتدای خلقت آدم رفع نیازهای مختلف بوده است و بعد از برطرف شدن خواسته های جسمانی و روحی افراد در ازدواج کمال انسانی هویدا خواهد شد. پس بنا بر تعریف ذکر شده منطقی به نظر میرسد که خیانت را حاصل برآورده نشدن نیاز افراد در رابطه زناشویی خود بدانیم.

برای پاسخ به این سوال در ادامه به عمومی ترین دلایل و ریشه های به وجود آورنده خیانت در مردان اشاره میکنیم:

مردان به دلیل اینکه معمولا برای کار و امرار معاش خانواده باید در محیط خارج از خانواده کار کنند دوست دارند که محیط خانه با محیط خارج از آن متفاوت باشد. مرد هر شغلی که داشته باشد در حد و اندازه های آن شغل متحمل استرس، فشارهای روانی و بحث و جدل های مختلف میشود و این درگیری ها انرژی ذهنی او را تخلیه میکند و به نوعی باعث فرسودگی ذهن مرد میشود. مرد به خانه ای گرم و همسری نیاز دارد که موجبات آرامش را در زندگی و حریم خصوصی او فراهم کند.

این وظیفه به صورت فطری برعهده زن است و زمانی که در انجام این کار باکیفیت عمل نکند ممکن است مرد در طولانی مدت از زندگی زناشویی خود دلسرد شود.

مچ شوهر خیانتکار را چطور بگیریم؟/ زبان بدن دروغ نمی گوید

احتیاج به مورد محبت قرار گرفتن شاید مسائله ای باشد که بیشتر به عنوان نیاز زنان در رابطه به آن پرداخته شده است اما حقیقت این است که این موضوع در مورد مردان نیز بسیار تاثیر گذار است.

مردان شدیدا از محیط داخل خانه تاثیر میپذیرند. مردانی که در رابطه های احساسی و زناشویی خود دائما از سمت طرف مقابل انرژی مثبت و اعتماد به نفس و تائید میگیرند معمولا بسیار موفق تر از مردانی هستند که همسرانشان خانه را برای آنها به میدان کارزار تبدیل میکنند. این دسته از مردان در بلند مدت یا کوتاه مدت به احتمال زیاد به سمت اولین محبت زنانه سوق پیدا میکنند.

ارضای نیاز جنسی مردان نیز در چند اولویت اول نیاز های آنهاست و بر هیچ انسانی پوشیده نیست که عدم ارضای این خواسته قطع به یقین پای خیانت را به زندگی زناشویی باز خواهد کرد.

خیانت مرد به زن همانطور که در بالا گفته شد میتواند کانون زندگی زناشویی و بنیان خانواده را هدف قرار دهد و نابود سازد . ابعاد خیانت مرد به زن بسیار گسترده است و در وقت محدود و کم نمیتوان به همه آنها پرداخت . اما بعضی از این ابعاد عمومیت بیشتری نسبت به جنبه های دیگر خیانت دارند و اکثر موقعیت ها و شرایطی که خیانت مرد به زن اتفاق می افتد در این زمینه ها میباشد.

در ادامه به صورت مفصل به شرایط و زمینه هایی که احتمال خیانت شوهر به زن را بالا میبرد ، خواهیم پرداخت . زمینه ها و شرایطی مثل مسائل مالی و اقتصادی ، طلاق عاطفی ، طلاق جنسی ، سرد مزاجی و ..... از این دست زمینه ها هستند . ما با دانستن این اطلاعات و به دست آوردن شناخت در این زمینه ها میتوانیم در صورت بروز مشکل به خوبی بحران به وجود آمده را کنترل کنیم. 

مچ شوهر خیانتکار را چطور بگیریم؟/ زبان بدن دروغ نمی گوید

سلیقه جنسی (sex tastes)

قبل از اینکه ما حکم خیانت مرد به زن صادر کنیم ، آیا بهتر نیست که به موضوعاتی بپردازیم که برای دوام رابطه و جلوگیری از روبرو شدن زوجین با عاقبت خیانت به همسر موثر و مفید هستند ؟ در روانشناسی خیانت به این موضوع اشاره میشود که زوجین قبل از ازدواج در مورد مسائل مربوط به رابطه جنسی حتما بدون خجالت و شرم صحبت کنند و با یکدیگر به تتبادل نظر بپردازند . بسیاری از اتفاقات و آسیب‌های مربوط به خیانت شوهر به زن به این دلیل است که دو طرف از نظر جنسی هیچ تناسب و تفاهمی با یکدیگر ندارند .

در مواردی مشاهده میشود هر دوطرف انسان های نجیب و شریفی هستند و از روی شرارت یا رذیلت اخلاقی دست به خیانت نمی زنند ولی به دلیل عدم تفاهم در این مورد به مشکل بر می خورند .

با شناخت نشانه های دروغگویی مچ دروغگو را بگیرید

دروغ، یکی از فراگیرترین بی اخلاقی هایی است که در جامعه وجود دارد و در همه جای دنیا برخی از افراد را درگیر خود ساخته است . دروغگویی با نشانه هایی همراه است که اگر می خواهید بدانید فردی مقابل شما راست می گوید یا دروغ باید با این نشانه ها آشنا شوید تا هرگز فریب نخورید.

تحرک در هنگام صحبت از نشانه های فرد دروغگو

از نشانه های افراد دروغگو این است که هنگام صحبت کردن شما برای بر هم زدن تمرکزتان راه می روند و یا در صندلی جابه جا می گردند تا شما پی به دروغگوییشان نبرید.

حرکت چشم های فرد دروغگو

برای اینکه بدانید فرد مقابلتان به شما دروغ می گوید یا خیر ابتدا باید به چشمان او دقت کنید. از نشانه های دروغگویی بیقراری و مردمک چشم بیش از حد گشاد است همچنین فرد دروغگو به چشمان شما نگاه نمی کند و تمام مدت پایین را منگرد و یا چشمش به این طرف و آن طرف می چرخد.

خاراندن بینی هنگام پاسخ دادن به پرسش شما

اگر از فردی سوالی پرسیدید و او هنگام پاسخ به سوال شما بینی خود را خاراند به راستی در گفتار و شک کنید.

همچنین میتوانید جهت ردیابی شخصی که به آن شک دارید از( ردیاب شخصی کوچک مخفی ) استفاده کنید شما با این کار هم میتوانید ردیابی انجام بدهید و کلیه مکالماتی را انجام میدهد را شنود کنید

حرکت دست های فرد دروغگو

از نشانه های افراد دروغگو این است که آنان مواقع صحبت کردن دستشان را جلوی دهان و جاهای دیگر صورت می گیرند .

بازگو نکردن جزئیات

افراد دروغگو به صورت مختصر جزئیات مطلب را بیان می کند زیرا آن را فراموش می کند پس وارد جزئیات نمی شود و یا به تکرار جزئیات می پردازد تا از یادش نرود.

نشنیدن برخی از جملات

افراد دروغگو معمولا جملات و پرسش هایی را که به نفعشان نیست را نمی شنوند و برای اینکه به پاسخ برای این پرسش ها فکر کنند و زمان لازم را برای بافتن دروغ شان بخرند از شما می خواهند دوباره پرسشتان را تکرار کنید.

دروغگو کم حافظه است

یکی از نشانه های فرد دروغگو فراموش کردن اسامی ، تپق زدن و تصحیح کلمات در تعریف قضیه است اما ممکن است شما نیز گاهی موجب فراموشی شوید که بهتر است برای اینکه با افراد دروغگو اشتباه گرفته نشوید جمله خود را تصحیح نکنید.

عدم صداقت و پنهانکاری ‌های متعدد

تغییر رفتار و کاهش محبت بی ‌دلیل

نبود میل و رقبت به مصاحبت و وقت ‌گذراندن

کم‌ تر شدن بی ‌دلیل روابط جنسی از حد معمول و همیشگی خود

عدم اعتماد به‌ نفس یا اعتماد به نفس پایین

بی ‌مسئولیتی ها و تأخیرهای متعدد، بی ‌دلیل و منطق

اسلام و موضوع خیانت

اسلام نیز به مردان و زنان پیرو دین در بسیاری از آموزه‌های خود بر منسجم نگه داشتن ساختار خانواده تاکید میکند . اسلام خانواده را مهمترین پایگاه اجتماعی برای یک جامعه سالم می داند . دین مبین به تمام زوجین توصیه میکند که اگر به دنبال سعادت در دنیا و آخرت هستند ، کسب رضایت همسر خود را در دستور کار قرار دهند .

خیانت مرد به زن از نظر اسلام کار بسیار زشت و گناه آلودی به شمار میرود و درصورت مطالعه خواهیم دید که راههای بسیار زیادی نیز برای جلوگیری از این اتفاق در اسلام پیشنهاد شده است . اسلام در آموزه‌های خود که توسط اهل بیت علیهم السلام به ما ارائه شده است به خانمها راههای کشف خیانت مردان و همچنین راه حل ها و درس هایی برای جلوگیری از أین مسائل را آموزش میدهد .

 

منبع: دلگرم

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.