۲۲۷۰۵۱
۱۷۲۱
۱۷۲۱

قرص پیشگیری ال دی، با آنتی بیوتیک تداخل می کنه؟

من عفونت واژن گرفتم و میخوام آنتی بیوتیک مصرف کنم. میگن با قرص ال دی تداخل داره.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام وقتتون بخیر. من عفونت واژن گرفتم و میخوام انتی بیوتیک مصرف کنم. میگن با قرص ال دی تداخل داره و اثرش و کم میکنه. چیکار باید بکنم؟ اصلا هم قصد بارداری ندارم
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
بله دوست عزیز مصرف بعضی از آنتی بیوتیک ها می تواند باعث کاهش اثر قرص پیشگیری از بارداری شوند. لازمه در دوران مصرف قرص از روش پیشگیری دیگری مانند کاندوم یا جلوگیری طبیعی استفاده کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.