۲۳۸۷۶۸
۱۵۱
۱۵۱

اکستنشن ابرو چیست و چطور انجام میشود؟

ابروها بخش مهمی از چهره افراد هستند که در زیبایی ظاهری تاثیر به سزایی دارند. روش‌های بازسازی ابرو در حال حاضر تغییر کرده است و می‌توانید تکنیک‌های مختلفی را بیابید که با حداقل درد و تلاش، ابروهایتان را بی‌عیب و نقص نشان می‌دهند. یکی از این روش‌ها اکستنشن ابرو است.

اکستنشن ابرو چیست و چطور انجام میشود؟

اکستنشن ابرو چیست؟ اکستنشن ابرو روشی است که طی آن، یک سری موهای مصنوعی به ناحیه ابروهای شما اضافه می‌شوند تا آن‌ها را پرتر نشان دهند. با ما همراه باشید تا با همه چیز درباره این روش آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید:

اکستنشن ابرو چیست؟

اکستنشن یک روش برای پرپشت کردن ابرو با نامی کاملاً واضح است! در واقع، اگر نام اکستنشن مژه را شنیده باشید، احتمالاً می‌توانید آن را برای ابروها نیز تصور کنید. درمان اکستنشن با ابروهای طبیعی شما و پر کردن آن‌ها با موهای اضافی و مصنوعی سروکار دارد. این روش برای کسانی که ابروهای خود را بیش از حد برداشته‌اند و حالا پشیمان شده‌اند یا کسانی که به هر دلیلی می‌خواهند ابروهای مشخص‌تر و پرپشت‌تر داشته باشند، بسیار مناسب است. البته اکستنشن ابرو شکل دادن و تمیز کردن ابروها را نیز شامل می‌شود.

اکستنشن ابرو چیست و چطور انجام میشود؟


بیشتر بخوانید: این کارهای زیبایی رو قبل عید انجام نده!


اکستنشن ابرو چگونه انجام می ‌شود؟

الیافی که برای اکستنشن استفاده می‌شوند، می‌توانند طبیعی یا مصنوعی باشند. در واقع، اگرچه بیشتر سالن‌ها از الیاف مصنوعی استفاده می‌کنند، اما سالن‌هایی نیز هستند که از الیاف طبیعی کمک بگیرند. این الیاف از نظر رنگ نیز متفاوت هستند. نکته اصلی این است که سعی کنید گزینه‌ای را بیابید که به بهترین شکل با ابروهای طبیعی شما مطابقت داشته باشد و متخصص اکستنشن باید بتواند در این زمینه به شما کمک کند.

مراحل انجام اکستنشن ابرو ساده و سرراست است.

در نهایت، الیاف اکستنشن دارای طول‌های مختلفی هستند که معمولاً از ۵ میلی‌متر تا ۸ میلی‌متر متغیر است. با این حال، برخی از متخصصان اکستنشن ترجیح می‌دهند که با موهای بسیار بلند کار کنند تا بعداً براساس محل قرار دادن‌ آن‌ها، دست به کوتاهی بزنند.


بیشتر بخوانید: معروف‌ ترین سالن زیبایی تهران


روش اکستنشن ابرو

مراحل انجام اکستنشن ابرو ساده و سرراست است. این فرآیند به خودی خود بسیار شبیه سایر انواع اکستنشن است، زیرا موهای جدید فقط روی موهای موجود یا پوست زیر آن چسبانده می‌شوند. مراحل این روش به ترتیب عبارتند از:

  • اولین کاری که متخصص اکستنشن انجام می‌دهد، این است که ابروهای شما را به خوبی تمیز و اصلاح می‌کند تا به آن‌ها یک شکل ایده‌آل بدهد. این کار بیشتر با موچین یا اپیلاسیون و نخ انجام می‌شود.
  • در مرحله بعد، متخصص از جایی که موهای جدید ابرو باید اضافه شوند، یک طرح کلی رسم می‌کند. این معمولاً به عنوان نقشه برداری ابرو نیز شناخته می‌شود و یک بخش ضروری از این روش است، زیرا درست مثل یک راهنما به متخصص شما کمک می‌کند. در این مرحله، اگر شکل ظاهری خاصی در نظر دارید، باید حتماً آن را به زبان بیاورید تا بعداً پشیمان نشوید.
  • آخرین مرحله، خود فرآیند اضافه کردن اکستنشن‌ها است که می‌تواند از نیم تا یک ساعت طول بکشد.

اکستنشن ابرو چیست و چطور انجام میشود؟


بیشتر بخوانید: برای پلک افتاده، ابرو رو چه مدلی برداریم/مدل ابرو برای پلک افتاده


اکستنشن ابرو مناسب چه افرادی است؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، اکستنشن ابرو برای کسانی مناسب است که به هر دلیلی می‌خواهند ابروهای خود را پرپشت و برجسته نشان دهند. در نتیجه، افرادی که به طور ژنتیکی ابروهای کم‌پشت دارند یا کسانی که ابروهای خود را بیش از حد اصلاح کرده‌اند و حالا دیگر نمی‌توانند ابروهای جدید رشد دهند، بیشتر به سمت انجام این روش کشیده می‌شوند. البته ممکن است ملاحظات دیگری نیز وجود داشته باشد که متخصص اکستنشن، آن‌ها را با شما در میان می‌گذارد و مشخص می‌کند که آیا شما کاندیدای خوبی برای این روش هستید یا نه.

مزایای اکستنشن ابرو

در مورد مزایای اکستنشن، باید با بدیهی‌ترین مورد شروع کنیم و آن این است که شما ابروهایی کاملاً پر و طبیعی خواهید داشت. در واقع، دیگر نیازی نیست که همیشه با مداد ابرو سعی داشته باشید تا نقاط خالی بین ابروهای خود را پر کنید!

اکستنشن ابرو یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های زیبایی است.

در مرحله بعد، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این روش، مطلقاً هیچ زمان از کار افتادگی ندارد و کاملاً بدون درد است. تنها ناراحتی که احساس خواهید کرد در همان مرحله اصلاح ابرو است، اما به احتمال زیاد، از قبل به این احساس عادت دارید و زیاد شما را اذیت نمی‌کند. در آخر نیز باید گفت که اکستنشن ابرو یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های زیبایی است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند.

اکستنشن ابرو چیست و چطور انجام میشود؟


بیشتر بخوانید: کاشت ابرو با جدیدترین روش با خواب طبیعی موها


عوارض اکستنشن ابرو

خطرات و عوارض جانبی اکستنشن ابرو حداقل هستند. در واقع، فقط چند چیز وجود دارد که ممکن است اشتباه پیش برود، اما رفع همه آن‌ها آسان است. این موارد عبارتند از:

  • ممکن است از نتیجه اکستنشن خود راضی نباشید. در این صورت، می‌توانید به سادگی از متخصص خود بخواهید که مشکل را در همان‌جا برطرف کند.
  • یک عارضه جانبی خطرناک‌تر واکنش آلرژیک به چسب اکستنشن است. اگر در این مورد نگران هستید، می‌توانید از متخصص خود بخواهید که قبل از شروع، یک آزمایش پچ انجام دهد.
  • در طول درمان، نباید درد یا ناراحتی وجود داشته باشد، بنابراین اگر سوزشی احساس کردید، در اسرع وقت به متخصص خود اطلاع دهید تا چسب و اکستنشن را پاک کند و دنبال یک آلترناتیو باشد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش fit، روشی پرطرفدار در صنعت زیبایی


مراقبت های بعد از اکستنشن ابرو

اگر می‌خواهید اکستنشن ابرو شما برای مدت طولانی‌تری باقی بماند، باید مراقبت و نگهداری از آن را جدی بگیرید. مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از اکستنشن عبارتند از:

  • از مالش یا دست زدن به ابروهایتان خودداری کنید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از انجام اکستنشن، آن‌ها را خشک نگه دارید.
  • اگر علاقمند هستید که ظاهر دلخواه خود را حفظ کنید، به طور مرتب به سالن زیبایی خود سر بزنید.

اکستنشن ابرو چقدر ماندگاری دارد؟

اکستنشن‌های شما می‌توانند از 2 تا 4 هفته دوام بیاورند. بعد از این مدت نیز هر زمان متوجه شدید که آن‌ها در حال جدا شدن هستند، می‌توانید برای بررسی به سالن زیبایی خود بازگردید. طول عمر نسبتاً کوتاه اکستنشن می‌تواند برای برخی از افراد یک نقطه ضعف محسوب شود؛ این در حالی است که برخی دیگر آن را یک مزیت می‌دانند، زیرا مجبور نیستند برای مدت طولانی ظاهر جدید خود را تحمل کنند.

اکستنشن ابرو چیست و چطور انجام میشود؟


بیشتر بخوانید: بر اساس فرم چشمت، اکستنشن مژه انجام بده!


قیمت اکستنشن ابرو

قیمت اکستنشن ابرو به طور متوسط از ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان متغیر است. در واقع، همه چیز در وهله اول بستگی به این دارد که شما به کدام سالن زیبایی مراجعه کنید. بعد از آن، خود جنس و کیفیت اکستنشن ابرو نیز مهم است. در واقع، هر چقدر خواهان کیفیت بیشتری باشید، باید بیشتر برای آن هزینه کنید. تاچ‌آپ‌ها طبیعتاً ارزان‌تر خواهند بود، اما باز هم بستگی به تعداد موهایی دارد که باید پر شوند. به همین دلیل، خیلی سخت است که بخواهیم یک قیمت ثابت را به شما پیشنهاد دهیم.

اکستنشن ابرو در خانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید انجام اکستنشن ابرو در خانه نه تنها یک امر ممکن است، بلکه اصلاً روند دشواری ندارد! فقط باید دستورالعمل‌های درج شده در کیت‌ اکستنشن خود را به دقت مطالعه کنید و طبق همان پیش بروید. یک روند کلی عبارت است از:  

  • مرحله اول: ابتدا صورت خود را بشویید و روغن‌های طبیعی پوست و محصولات دیگری که می‌توانند مانع از چسبیدن اکستنشن شوند را پاک کنید.
  • مرحله دوم: ابروهایتان را با موچین یا هر روش دیگری که با آن راحت هستید اصلاح کنید، اما بهتر است که روی ناحیه‌ تازه واکس شده، چسب اکستنشن نزنید.
  • مرحله سوم: شکل ابروی ایده‌آل خود را انتخاب کنید تا بعد از چسباندن الیاف اکستنشن پشیمان نشوید.
  • مرحله چهارم: خود عمل اکستنشن را با تکیه بر دستورالعمل‌های ارائه شده در کیت انجام دهید.

اکستنشن ابرو چیست و چطور انجام میشود؟


بیشتر بخوانید: بهترین روغن ها برای افزایش شگفت انگیز رشد مو


کلام آخر

اکستنشن ابرو برای کسانی که می‌خواهند ابروهای پرپشت با ظاهری طبیعی داشته باشند، یک راه حل عالی است. این روش استثنایی را هم می‌توانید در خانه و هم در سالن زیبایی و پیش یک متخصص اکستنشن انجام دهید و از مزایای حداکثر و معایب حداقل آن لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصین پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: pmuhub

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.