11835
کد: 114510
31 ارديبهشت 1399 - 16:51
در مورخ ۷تیرماه ۹۵ سقط داشتم و چند روزی هست که مدام سردردهای شدید می گیرم که با خوردن قرص های مسکن آرام نمی شود.
 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من در مورخ ۷تیرماه ۹۵ سقط داشتم و چند روزی هست که مدام سردردهای شدید می گیرم که با خوردن قرص های مسکن آرام نمی شود میشه علتش رو بگین؟ 3 روزی هست که به تجویز پزشک قرص آهن می خورم.

پاسخ دکتر مژگان السادات دادگر، متخصص زنان، زایمان، نازایی و فلوشیپ لاپاراسکوپی:
اگر برای سقط تان کورتاژ کرده اید و از داروی بیهوشی برای شما استفاده شده است این داروها می توانند دلیلی برای سردرد شما باشند. به اورژانس بیمارستانی که آنجا عمل کرده اید مراجعه کنید خود آن ها بسته به شرایط تان شما را به پزشک متخصص بیهوشی یا زنان ارجاع می دهند که سردردتان را مورد درمان قرار دهید. اگر سقط تان بدون کورتاژ صورت گرفته است ناراحتی، استرس و فشار عصبی که در این حین متحمل شده اید باعث شده است این مشکل به وجود بیاید که در این صورت برای درمان به پزشک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 2 نظر
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
11:15 - 1396/09/20
0
من دوروزي هست ك سقط كردم با قرص سايتوتك،و الان سردرد و حالت تهوع دارم ميشه لطفا بگين علتش چيه و چرا هنوز تهوع دارم ايا ممكنه هنوز باردار باشم؟؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و ممنون از توجهتون



برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید



https://ninisoal.com/

Iran, Islamic Republic of
16:20 - 1399/08/30
0
سلام بعد کورتاژ بیهسی زدن سردرد شدید دارم با مسکن درمان نمیشه
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: