8988
کد: 162345
04 دی 1396 - 17:00
نزدیکی کردم و مایع منی در من ریخته شد و همون موقع قرص اورژانسی خوردم الان یک هفته است که پریود نشدم ، چرا؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من یک روز پریودم به تعویق افتاده بود که علتش رو نمیدونستم و نزدیکی کردم و مایع منی در من ریخته شد و همون موقع قرص اورژانسی خوردم الان یک هفته است که پریود نشدم الان نزدیکی داشتم باز هم مایع منی وارد واژنم شده ایا لازمه دوباره قرص اورژانسی مصرف کنم؟ با توجه به اینکه من یک دفعه استفاده کردم و پریودم به تعویق افتاده؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
هر بار مصرف قرص اورژانسی فقط برای همان مورد اثر داره. از طرفی مصرف این قرصها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشه. شما نیاز به استفاده از یک روش جلوگیری دارید نه اینکه مکررا قرص فوریتی مصرف کنید‌.
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 2 نظر
در انتظار بررسی:0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
21:58 - 1398/09/15
0
سلام
من حدودا یک ماه پیش قرص اورژانسی خوردم والان یک روز هست که زمان پریودیم
میگذره
چه کار کنم؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

بدون نام
Iran, Islamic Republic of
00:59 - 1399/04/08
0
قرص ارژانسی باعث پریودی میشود ؟؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: