4809
کد: 169140
28 بهمن 1396 - 12:52
در هفته سوم بارداری اقدام به سقط با قرص سایتوتک کرده تعداد ده قرص دویست میلی گرمی، فقط خونریزی در حد لکه داشته ایا این خطرناکه؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با عرض سلام همسر من در هفته سوم بارداری اقدام به سقط با قرص سایتوتک کرده تعداد ده قرص دویست میلی گرمی به صورت شیاف و زیر زبونی مصرف کرده الان حدود بیست و چهار ساعت هست که فقط خونریزی در حد لکه داشته ایا این خطرناکه میشه توضیح بدید چکار باید کرد؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
حتما مراجعه به پزشک و معاینه و سونو لازم هست، بدون این بررسی ها نمی توان مشاوره داد.
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 2 نظر
در انتظار بررسی:0
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
09:28 - 1398/11/15
0
سلام من دیشب رفتم سونو گفت تو هنوز ساک‌حاملگی ایجاد شده که ۸میلیمترشاید۲تا۳هفته باشی بنظرتون سقط میشه تو این هفته
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp


 

بدون نام
Iran, Islamic Republic of
17:11 - 1399/03/02
0
سلام
ببخشید من بعد از نزدیکی دقیقا در روز تخمک گذاری به علت پارگی کاندوم اقدام به مصرف دو دوز قرص اورژانسی ۱.۵ میلی گرم به فاصله ۱۲ ساعت و دوباره تا چهار روز بعد به علت ترس و اضطراب چندین دوز قرص ال دی ۴ نایی مصرف کردم ولی متاسفانه باردارشدم
به علت اوضاع روحی نامناسب اقدام به سقط با قرص در ابتدایی هفته ۶ بارداری کردم متاسفانه فقط در حد لک خونریزی داشتم و فقط دو تکه لخته به اندازه ناخن کوچک دست دفع کردم حالا نگرانم نمی دونم چه کار کنم البته یه نخ زرد رنگی هم دیدم خیلی باریک یعنی چی شده
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: