313 بازدید
کد: 196791
22 فروردين 1398 - 16:27
من قرص اورژانسی خوردم بعد خونریزی داشتم وقتی برای بار بعد می خواستم پریود بشم یه هفته زودتر لک دیدم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید من قرص اورژانسی خوردم بعد خونریزی داشتم وقتی برای بار بعد میخواستم پریود بشم یه هفته زودتر لک داشتم البته لکه بینیم یه روز بعد از رابطه زناشویی بود و قطع شد و یه هفته بعد سر تایم همیشه پریود شدم الان دوباره دو روز بعد از رابطم خونریزی پیدا کردم در صورتی که حداقل دو هفته دیگه باید پریود شم ایا این مشکل ربطی به قرص اورژانسی داره یا مشکل دیگه ای دارم البته من یه ماهم هس هی کهیر میزنم ایا ممکنه من حامله باشم ؟یا چیز دیگه ای هست ممنون.
 

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید احتمال بارداری برای شما نزدیک به صفر است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: