588
کد: 216030
26 آذر 1398 - 18:48
من رابطه داشتم و قرص لونژیل مصرف کردم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خسته نباشید.من ۱۲روز پیش قرص لونژیل مصرف کردم.درروز16سیکلم.وخیلی کم شک داشتم شاید منی روی واژنم ریخته باشه.چون کاندوم داشتن همسرم ودخول نداشتیم.ازدیروز لکه بینی دارم.دیروز خیلی کمتربود امروز بیشترشده گاهی قرمز وگاهی قهوه ای هست.میخواستم بدونم الان که سه روز به پریوداصلی خودم مونده.این لکه بینی طبیعیه؟و اگه به پریود تبدیل نشه همین لکه بینی بمونه تاچندروز چیکارکنم؟جزپریود این سیکلم به حساب میاد؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.  

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: