675
کد: 219060
11 فروردين 1399 - 22:16
من پرده بکارت دارم و شنبه هفته گذشته رابطه مقعدى داشتم، شک داشتم که مایع منى با واژن تماس داشته یا خیر.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام وقت بخیر
من پردا بکارت دارم و شنبه ى هفته ى گذشته رابطه مقعدى داشتم و شک داشتم که مایع منى با واژن تماس داشته یا خیر
من قرص ضد باردارى اورژانسى ١/٥ مصرف کردم
از اون روز ترشحاتم زیاد شد و هر روز ترشحات کرمى رنگ زیادى داشتم
امروز سومین روز هستش که من خونریزى دارم خونریزى بسیار کم و یکبار در روز!
این علائم چیه؟ خیلى نگرانم لطفا جواب بدید
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. برای ایجاد نظم قاعدگی به پزشک مراجعه کنید.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: