118
کد: 221790
02 تير 1399 - 10:16
بعد از اینکه دوره قرص ال دی تموم شد، هشت روز گذشت و من پریود نشدم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام
من ماه گذشته شروع کردم قرص ال دی رو، در طول این ماه رابطه هم داشتم با همسرم، الان مشکلی که هست اینه که بعد از اینکه دوره ی قرص ال دی تموم شد ، هشت روز گذشت و من پریود نشدم! الان از دیشب دوباره بعد از هشت روز استراحت قرص ال دی رو شروع کردم. به شدت نگرانم که یه وقت باردار نباشم. چون پریود نشدم میترسم. ولی دل دردهای بدی دارم مثل دل دردهای پریودی ولی هیچ خبری نمیشه. الان من دقیقا باید چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید. 
چرا که الان مدتی هم هست دچار فشارهای عصبی شدم، سردرد دارم و تهوع شدید. از طرفی من داروهای ضد تشنج هم مصرف میکنم. لطفا راهنمایی کنید که چرا اینطوری شده و من پریود نشدم و آیا مصرف ال دی رو ادامه بدم با توجه به شرایطم یا نه. 
یک دنیا ممنون
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز معمولا قاعدگی در عرض هفته اول پس از قطع قرص رخ می دهد. اگر یک هفته از قطع قرص گذشت و پریود نشدید یک تست بتا انجام دهید و با جواب به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: