59
کد: 221937
07 تير 1399 - 09:20
من قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از ۴ روز پریود شدم و خونریزی شدیدی دارم. چه قرصی مصرف کنم که این خونریزی تموم بشه؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خسته نباشید
من قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از ۴ روز پریود شدم و خونریزی شدیدی دارم  چه قرصی مصرف کنم که این خونریزی تموم بشه ؟؟
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: