52
کد: 221994
08 تير 1399 - 11:10
دکتر برایم قرص سیپروترون کامپاند تجویز کرده که یک بسته اش تمام شده و من پریود شدم. از روز اول اسهال گرفته ام.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام و خسته نباشید.
من برای تاخیر در قاعدگی ام به دکتر مراجعه کردم و با انجام سونو گفتن کیست تخمدان داری.قرص سیپترون کامپاند تجویز کرد دکتر.حالا که یک بسته اش تمام شده و من پریود شدم از روز اول اسهال گرفته ام.ایا اسهال من ربطی به مصرف قرص دارد یا خیر.
ممنون میشم پاسخ بدید.با تشکر
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز اسهال، استفراغ، سر درد، زیر دل درد، نفخ شکم و درد پستان ها ممکن است قبل از شروع قاعدگی ایجاد شود که باید داروی مناسب برای هر یک از این موارد تجویز شود. این علائم ممکن است به علت تخمک گذاری ایجاد شود و فقط لازم است درمان علامتی یعنی برای هر یک از علائم ذکر شده، درمان مناسب انجام شود مثلا برای سر درد مسکن تجویز شود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: