57
کد: 222043
09 تير 1399 - 09:31
من باکره ام و در روز ۶ پریودی قرص اورژانسی خوردم، یک روز بعد خونریزی داشتم. الان حدود ۱۰ روزه که پریودم عقب افتاده.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من باکرم و  اخرای اردیبهشت ماه روز ۶ پریودی  قرص اورژانسی خوردم (رابطه دخول نبوده و احتمال میدم منی رو واژن ریخته شده باشه) و یک روز بعد خونریزی داشتم الان حدود ۱۰ روزه ک پریودم عقب افتاده و چند روز علایم پریودی مثل دل درد و سینه درد داشتم ولی پریود نشدم ...اشکالی داره امپول پروژسترون بزنم؟خیلی نگرانم
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز احتمال شکست قرص یک تا دو درصد است. مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود.
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز چون پس از تماس جنسی خونریزی داشتید احتمال بارداری وجود ندارد. 
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
23:41 - 1399/04/09
0
سلام من دو ماهه پریود نمیشم بیبی چک هم دادم اما یه خط اومده مشکل من چی میتونه باشه
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: