171
کد: 223994
04 شهريور 1399 - 08:21
با نامزدم رابطه داشتم و مایع منی رو روی اندام تناسلیم ریخت، اما دخولی صورت نگرفت.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه چند ماهه نامزد کردم تقریبا ۵ روز پیش با نامزدم رابطه داشتم و مایع منی رویه اندام تناسلیم ریخت اما دخولی صورت نگرفت و پرده بکارتم سالمه ولی ۴۸ ساعت بد یه قرص اورژانس مصرف کردم تقریبا سه روز پیش و از وقتی قرصو مصرف کردم حالت تهوع و سردرد دارم خواستم بدونم اثراته قرصه یا مشکله دیگه ای هست
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید از قرص اورژانسی استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: