102
کد: 227407
05 آبان 1399 - 16:13
دو هفته بعد از پریودیم لکه بینی دارم. رابطه زناشویی با این لکه بینی اشکالی داره؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من دو هفته بعد از پریودیم لکه بینی دارم و با احتمال زیاد به خاطر مصرف قرص اورژانسیه میخواستم بدونم رابطه زناشویی با این لکه بینی اشکالی داره؟
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید از قرص اورژانسی استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود. در ضمن در زمان های خونریزی یا لکه بینی درصورت نزدیکی شانس عفونت بالا میرود.  
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: