11777
کد: 57031
21 مرداد 1396 - 15:36
شیاف قرار نیست برای شما اسهال ایجاد کند. ممکن است با مصرف شیاف تحریک دفع مدفوع داشته باشید ولی اسهال ربطی به شیاف ندارد.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام و خسته نباشید. من در هفته هفتم بارداری هستم. هفته پنجم خونریزی داشتم و بعد از خونریزی سونو انجام دادم که جنین سالم بود اما پزشک برای هفته هشتم برایم انجام سونو گرافی تجویز کردند. الان دو هفته است که از شیاف پروژسترون و آمپول استفاده می کنم اما سه روز است دچار اسهال شدم. می تواند از استفاده شیاف باشد؟ متشکرم.
 
پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:
خیر شیاف قرار نیست برای شما اسهال ایجاد کند. ممکن است با مصرف شیاف تحریک دفع مدفوع داشته باشید ولی اسهال ربطی به شیاف ندارد و اگر طولانی شود باید پیگیری های خاص انجام دهید. البته ممکن است اسهال به دلیل مصرف فیبر خیلی زیاد در رژیم غذایی و بسته به رژیم غذایی باشد و در این صورت تعدیل مصرف می تواند رفع اسهال کند.


مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: