1616
کد: 94163
19 تير 1396 - 12:15
من 4 ماه قرص ال دی مصرف میکردم از ماه بعد به روش طبیعی جلوگیری کردم .
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 4 ماه قرص ال دی مصرف میکردم از ماه بعد به روش طبیعی جلوگیری کردم ولی بعد از 10 روز پریود شدم ممکن است از عوارض قرص ها باشد حالا اگه بخوام دوباره قرص مصرف کنم از کی باید شروع کنم!

پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:
دوست عزیز با توجه به اینکه روش جلوگیری که دراین مدت داشته اید پشت هم روش مطمئنی نبوده است با توجه به اینکه زودتر دچار خونریزی شدید باید حتما از نظر بارداری و عوارض آن هم بررسی های لازم برای شما انجام شده و تست بتا هم بدهید تا مطمئن شویم که باردار نیستید و به خاطر عوارض نا به جای بارداری مانند بارداری خارج رحمی و.. خونریزی پیدا نکرده اید. همچنین باید به متخصص زنان تان نیز مراجعه داشته باشید تا از نظر وجود پولیپ و ضخامت آندومتر و... نیز بررسی های لازم برای شما انجام شود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: