من در هفته 13 بارداری هستم و خونریزی دارم.
من در ابتدای هفته ششم بارداری قرص سایتوتک مصرف کردم.
اولین مطلب از بسته زایمان زودرس اطلاعات کلی را در خصوص این نوع زایمان، شرایط تولد نوزاد نارس و... در اختیار شما قرار…
بی بی چک زدم منفی بود، باید چیکار کنم؟
هفته نوزدهم بارداری هستم مدت سه روز گاهی جنین خودش رو سفت می کنه.
27 سال دارم و قصدبارداری. PCO دارم. قرص لتروزول مصرف کردم. ناموفق بوده.
من رابطه داشتم و قرص شیردهی مصرف کردم.
نزدیک پریودم خونریزی خیلی خفیفی پیدا کردم.
من رابطه داشتم ولی علائم لانه گزینی ندارم.
من قصد بارداری دارم و دکتر قرص پروژسترون تجویز کرده است.
من در هفته 5 بارداری هستم و قلب جنین تشکیل نشده است.
من در هفته 12 بارداری سونوگرافی انجام دادم.
من در هفته 8 بارداری هستم و درد پستانم از بین رفته است.
آیا برداشتن پرده بکارت باعث تاخیر در پریود می شود؟
من 5 آبان پریود شدم و هر بار 3 الی 5 روز زودتر پریود می شم.