شما در آخرین روزهای ماه هشتم بارداری به سر میبرید و احتمالاً ضربات محکم کودکتان قدری آزارتان میدهد.
من شنیده ام که برخی از زنان می گویند که چنانچه می خواهید زایمان طبیعی داشته باشید، باید تمام دردی را که با آن همراه…
من سونوگرافی انجام دادم و ساک بارداری کوچک است.
من رابطه داشتم و هنوز پریود نشدم.
از هفته بیستم بارداری به بعد، پزشک در هر ویزیت ارتفاع رحم (فاصله میان استخوان پوبیک و بالای رحم) را اندازه میگیرد.
در زمان بارداری شما می توانید تاریخ تولد فرزندتان را برآورد کنید و این در اکثر خانم های باردار متفاوت است.
من در هفته 11 بارداری هستم و آسپرین مصرف کردم.
برای سونو تشکیل قلب جنین کی باید برم؟
من در هفته 9 بارداری هستم و تبخال زدم.
من جلوگیری طبیعی داشتم و سیکل هایم منظم نیست.
هفته شش رفتم سونوی واژینال دکتر گفت قلب هنوز تشکیل نشده حتی کیسه زرده هم تشکیل نشده آیا امیدی هست که تو هفته های…
در زمانی که بیماری پلی کیستیک مطرح شد بیشتر مختص افراد چاق بود و علت بروز آن به هم خوردن تعادل هورمون ها در خانم ها است.
یکی از مهمترین عوارض زایمان سزارین بروز علائم عفونت بخیه سزارین است.
مشکل هموروئید بعد زایمان هم ممکن است ادامه داشته باشد. حال زایمان شما از نوع طبیعی باشد و یا سزارین.
آیا بدون دخول امکان بارداری وجود دارد؟