۲۴۲۹۰۳
۳۲
۳۲

جواهرات خیره‌کننده ۶ میلیون پوندی رونالدو در لیگ قهرمانان!

کریستیانو رونالدو در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا با جواهراتی به ارزش ۶ میلیون پوند توجه‌ها را به خود جلب کرد. این ستاره النصر برای شرکت در این رویداد از عربستان به موناکو سفر کرد و نقش مهمی در معرفی فرمت جدید مسابقات ایفا کرد.

جواهرات خیره‌کننده ۶ میلیون پوندی رونالدو در لیگ قهرمانان!

کریستیانو رونالدو در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا با جواهراتی به ارزش ۶ میلیون پوند توجه‌ها را به خود جلب کرد. این ستاره النصر برای شرکت در این رویداد از عربستان به موناکو سفر کرد و نقش مهمی در معرفی فرمت جدید مسابقات ایفا کرد. او مسئولیت فشردن دکمه‌ای را برعهده داشت که با کمک هوش مصنوعی قرعه‌کشی تیم‌ها را انجام می‌داد. علاوه بر این، از رونالدو به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان نیز تقدیر شد.

جواهرات خیره‌کننده ۶ میلیون پوندی رونالدو در لیگ قهرمانان!

استایل کریستیانئ رونالدو در لیگ قهرمانان

رونالدو که ۳۹ ساله است، با کت و شلواری شیک و جواهراتی به ارزش ۶ میلیون پوند در مراسم حاضر شد. مهم‌ترین قطعه جواهرات او، سنجاق سینه‌ای از برند Messika به ارزش ۳.۸ میلیون پوند بود که شامل الماسی ۳۳ قیراطی و بسیار نادر بود. همچنین ساعتی از برند Franck Muller به ارزش ۲.۲ میلیون پوند به دست داشت که از فیبر کربن و طلای ۱۸ عیار ساخته شده بود. گوشواره‌های او نیز از برند Messika و به ارزش ۶,۵۰۰ پوند بودند که از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده بودند.

جواهرات خیره‌کننده ۶ میلیون پوندی رونالدو در لیگ قهرمانان!

جورجینا رودریگز، دوست دختر رونالدو

جورجینا رودریگز، دوست‌دختر رونالدو، نیز در این مراسم حضور داشت و با لباس سفید خود و جواهراتی از مجموعه Night Owl و Midnight Sun توجه‌ها را به خود جلب کرد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.