۲۳۸۴۰۰
۵۹۴
۵۹۴

این کارهای زیبایی رو قبل عید انجام نده!

ممکن است که در نظر داشته باشید که برای عید در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنید و برای کارهای زیبایی برنامه داشته باشید اما فراموش نکنید که کارهایی را برای انجام دادن انتخاب کنید که سنگین نباشند و شما تا عید بهبود پیدا کنید.

این کارهای زیبایی رو قبل عید انجام نده!

کاشت ابرو:

کاشت ابرو امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و اکثر خانم ها آن را انجام می دهند. اما به دلیل اینکه دوره نقاهت این عمل زیبایی زیاد است و آثار آن دو تا سه هفته پس از انجام همچنان نمایان است، بهتر است یک ماه مانده به عید آن را انجام ندهیم. زیرا ورم صورت تا یک هفته و کبودی های صورت تا دو هفته ادامه دارد که شما با توجه به آن نمی توانید در دورهمی ها حاضر شوید.این کارهای زیبایی رو قبل عید انجام نده!

عمل بینی:

دوره نقاهت عمل رینوپلاستی، معمولا ۳ الی ۴ روز می‌باشد. تامپون‌ها به مدت ۱ الی ۲ روز باید داخل بینی قرار داشته باشند و آتل، ۵ الی ۷ روز پس از عمل، از روی بینی برداشته می شود. دوره‌ی نقاهت و بهبودی افرادی که عمل پولیپ انجام می‌دهند، کمی طولانی تر است. کبودی هایی که بر اثر ماده بی حسی ایجاد می شوند ممکن است تا یک ماه پس از جراحی نیز باقی بمانند و نتوانید به راحتی در همه جا حضور پیدا کنید. برای اینگونه کارهای زیبایی باید ۳تا۴ ماه قبل از عید اقدام کنید.این کارهای زیبایی رو قبل عید انجام نده!
 

دکلره کردن موها:

کلره کردن موها از آن دسته فعالیت های زیبایی است که تغییر زیادی در چهره فرد ایجاد می کند. وقتی مو را دکلره می کنید، مو دچار آسیب شیمیایی می شود، زیرا بافت طبیعی آن از بین می رود و مو خشک و آسیب دیده می شود. از طرف دیگر مویی که در معرض مواد دکلره نامناسب قرار گرفته باشد به اصطلاح آرایشگرها می سوزد و وقتی مو این حالت را پیدا می کند دیگر کاملا از بین رفته است و با هیچ روشی دوباره زنده نخواهد شد.

کسانی که سابقه اگزما، آسم و سایر آلرژی ها را دارند هنگام کار با دکلره باید بیشتر حواس شان را جمع کنند زیرا مواد دکلره بسیار قوی است و می تواند تمام این عوارض را فعال و تشدید کند.این کارهای زیبایی رو قبل عید انجام نده!

انجام بوتاکس برای اولین بار:

اگر تا به حال بوتاکس نکرده اید و برای اولین بار است که می خواهید این کار را انجام دهید، به شما پیشنهاد می کنیم دست نگه دارید. یکی دیگر از فعالیت هایی که در روزهای نزدیک به سال نو انجام آن با ریسک همراه است، انجام بوتاکس است. بوتاکس روشی غیر جراحی برای رفع چین و چروک صورت و گردن است. با استفاده از اثر بوتاکس و شل شدن عضلات، خطوط ناشی از افزایش فعالیت عضله از بین می رود و طرح صورت و گردن تغییر یافته و چروک ناشی از انقباض عضلات صاف می شود.این کارهای زیبایی رو قبل عید انجام نده!

سخن آخر

به طور کلی قبل از انجام هر کار زیبایی باید در مورد عوارض و دوره نقاهت آن اطلاعات کافی را به دست آوریم تا بتوانیم برنامه ریزی درست و مشخصی داشته باشیم وبرای آسیب ها و تغییرات احتمالی آماده باشیم.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.