۲۳۸۵۶۲
۴۲۲
۴۲۲

برای عید ۱۴۰۳ موهاتو این مدلی کوتاه کن!

موهای کوتاه برای هر خانمی می‌تواند یک انقلاب بزرگ در جذابیت چهره ایجاد کند. اگر شما هم می‌خواهید چهره خود را تغییر دهید و به یک مدل جدید فکر می‌کنید، کوتاه کردن موها می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد. 

برای عید 1403 موهاتو این مدلی کوتاه کن!

مدل موهای کوتاه مخصوص عید ۱۴۰۲


موهای کوتاه برای هر خانمی می‌تواند یک انقلاب بزرگ در جذابیت چهره ایجاد کند. اگر شما هم می‌خواهید چهره خود را تغییر دهید و به یک مدل جدید فکر می‌کنید، کوتاه کردن موها می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد. البته نیازی نیست موهای خود را بیش از حد کوتاه کنید. شما می‌توانید موهای خود را در عین بلند بودن، مدل‌های جذاب بزنید و کوتاه کنید. برای عید ۱۴۰۳, موهای ساده و بدون تکلف می‌تواند زیبایی شما را چند برابر کنید. در ادامه با سه مدل موی کوتاه جذاب مخصوص سال جدید، آشنا خواهید شد.

برای عید 1403 موهاتو این مدلی کوتاه کن!



۱. مدل موی لیر حجم دار

اگر موهای کم حجم یا نازک دارید، بهتر است از این مدل مو استفاده کنید. موی لیر برای افرادی که می‌خواهند موهای بلند هم داشته باشند، مناسب است. از طرف دیگر این مدل مو برای زیر شال و روسری هم بسیار زیبا می‌شود.

برای عید 1403 موهاتو این مدلی کوتاه کن!



۲. مدل موی لوب یا باب بلند

اگر می‌خواهید انتهای موهای خود را بلندتر کنید و نوک آن را شلاقی نشان دهید، وقتش رسیده است موهای خود را به صورت لوب یا باب بلند کوتاه کنید. این مدل مو فقط برای خانم‌هایی که موهای صاف و لخت دارند مناسب خواهد بود. از آن جایی که باید شیب و تندی موها در قسمت نوک مشخص باشد، برای موهای فر زیاد جذاب در نمی‌آید. 

برای عید 1403 موهاتو این مدلی کوتاه کن!

۳. مدل مو کروکات یا مدل سی (C)

این مدل مو همانطور که از اسمش معلوم است به چهره‌های U شکل بیشتر می‌آید. در واقع شما می‌توانید موهای خود را بلند تر نگه داشته و به صورت مدل سی در کناره‌های صورت بریزید. با این مدل می‌توانید چهره خود را جذاب‌تر کنید. علاوه بر آن، دیگر نیازی نیست مدام موهای خود را حالت دهید. چرا که موها به شکل لایه‌های سی شکل و موج دار کنار صورت ریخته می‌شود.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.