۲۳۹۱۲۵
۷۳۹
۷۳۹

سلبریتی های هالیوود چه چیزهایی را مد کردند؟

«همه چی رو سلبریتیا مد می‌کنن خب!»

سلبریتی های هالیوود چه چیزهایی را مد کردند؟

نه! در دنیای مد برندها و طراحان لباس و اکسسوری نقش اول را دارند! همان‌ها هستند که با طراحی هر سبک لباس و ترند روز نگاه‌ها را به سمت لباس‌های جدید، کیف‌های مدرن، آرایش‌های عجیب و... می‌چرخانند! سلبریتی‌ها هم با استفاده از آنها نقش مهم و پررنگی بازی می‌کنند!

در میان بازی مد و استایل و تیپ‌های شگفت آور، بعضی موارد که به صورت آشکار توسط سلبریتی‌ها و ستارگان سینما و موسیقی به صحنه آورده شد خیلی زیاد نیستند اما ماندگارند و در ذهن تاریخ حک شده‌اند. اگر شما هم دوست دارید این موارد را بدانید با ما همراه باشید.

شلوارهای فاق کوتاه

سلبریتی های هالیوود چه چیزهایی را مد کردند؟

برای اولین بار «مدونا» خواننده آمریکایی این نوع شلوارها را پوشید. در سال 1994 مک کویین با ایجاد این مد و شلوارهایی که فاق کوتاهی دارند تعجب همه را برانگیخت. تصور پوشیدن شلواری که روی شکم را نگیرد سخت بود و مدونا با پوشیدن این شلوارها محبوبیت زیادی برای آنها در سراسر دنیا ایجاد کرد. کم کم همه به این نوع شلوار رو آوردند و هنوز که هنوز است طرفداران بسیاری دارد.

گرمکن‌های مخمل

سلبریتی های هالیوود چه چیزهایی را مد کردند؟

یک زمانی افراد لباس‌های ورزشی مثل سوییشرت و شلوار را فقط در زمان‌های ورزش کردن یا به کوه و پیاده روی رفتن می‌پوشیدند اما مدت‌هاست این نگاه عوض شده است و تبدیل به یک لباس روزمره هم درآمده است. پاریس هیلتون در سال 2000 نقش عمده و بزرگی در جا انداختن این نوع پوشش ایفا کرد. 


بیشتر بخوانید: رنگ موی جدید کایلی جنر همه را سورپرایز کرد 


کانتور کردن صورت

سلبریتی های هالیوود چه چیزهایی را مد کردند؟

این روزها همه با آرایش کردن به صورت ابتدایی آشنا هستند. به مدد شبکه‌های اجتماعی پوشاندن عیوب صورت و کانتور کردن خیلی راحت آموزش داده می‌شود و همه دستی بر اجرای آن پیدا کرده‌اند. با اینکه قبل از کیم کارداشیان ِ معروف، کانتور کردن اجرا می‌شد اما از زمانی که کیم در سال 2012 دست به انجام آن زد و فیلم و عکس‌های خودش را منتشر کرد تبدیل به یک حرکت جهانی شد!

مدل موی ریچلی!

سلبریتی های هالیوود چه چیزهایی را مد کردند؟

سریال فرندز را کمتر کسی است که ندیده باشد یا دستکم اسمش را نشنیده باشد! «ریچل» شخصیت محبوبی در آن سریال بود که نقشش را «جنیفر آنیستون» بازی می‌کرد. سبک موهای او در این سریال پربیننده‌ی پر طرفدار مد شد و خیلی از افراد به دلیل علاقه‌ای که به شخصیت ریچل داشتند و دارند این مدل مو را برای خود انتخاب کرده و می‌کنند.

آرایش چشم اسموکی

سلبریتی های هالیوود چه چیزهایی را مد کردند؟

سال‌هاست این نوع آرایش طرفداران بسیار زیادی دارد. بد نیست بدانید این سبک آرایش را یک بازیگر فرانسوی به نام «برژیت باردو» مد کرد و پیرو او همه به آن علاقمند شدند و یکی از جذابترین نوع آرایش برای چشم است که زیبایی ویژه‌ای به چشمان شما می‌بخشد.

لباس‌ دکلته

سلبریتی های هالیوود چه چیزهایی را مد کردند؟

تا قبل از قرن نوزدهم و سالهای ابتدایی تا میانه این قرن، زنان پوشیده‌تر لباس به تن می‌کردند اما باز هم یک بازیگر فرانسوی خط شکن شد و لباس‌های دکلته را برای اولین بار پوشید تا بعد از او تمام زنان به نوع دیگری از پوشش توجه کنند. نام آن بازیگر «برژیت باردو» بود.

طرح پلنگی

سلبریتی های هالیوود چه چیزهایی را مد کردند؟

این طرح لباس برای همه محبوب نیست ولی عده‌ای که آن را می‌پسندند بسیار زیاد به آن عشق می‌ورزند! برای اولین بار «کیت  ماس» که یک مدل بود از این طرح رونمایی کرد و به «ملکه طرح پلنگی» معروف شد!

سوییشرت یقه کج

سلبریتی های هالیوود چه چیزهایی را مد کردند؟

در دهه 80 این نوع لباس که یقه کجی داشته باشد و یک شانه را به صورت لخت به نمایش بگذارد توسط «جنیفر بیلز» به نمایش درآمد. سوییشرتی که در واقع متعلق به خود جنیفر بود! علت اینکه او به این صورت لباس پوشید هم جالب است و شنیدن آن خالی از لطف نیست! جنیفر متوجه می‌شود که لباسش بر اثر شستشو آب رفته و مجبور می‌شود بخشی از آن را برش بزند تا سرش از آن رد شود! وقتی او با این لباس بر سر صحنه فیلمبرداری رفت مورد علاقه کارگردان و طراح لباس قرار گرفت و از لباس او برای همان فیلم استفاده کردند! 

منبع: راهنماتو

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.