۲۳۹۲۰۰
۶۶۶
۶۶۶

چگونه زبان اپلیکیشن ترندیول را انگلیسی کنیم و سفارش ثبت کنیم؟

افرادی که همواره به‌دنبال خرید محصولات مختلف به‌صورت اصل هستند احتمالا سایت و اپلیکیشن معتبر و محبوب ترندیول را بشناسند. اگر هنوز آشنایی کافی با این اپلیکیشن و نحوه تغییر زبان آن ندارید، تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

چگونه زبان اپلیکیشن ترندیول را انگلیسی کنیم و سفارش ثبت کنیم؟

با تغییر زبان اپلیکیشن ترندیول به انگلیسی به‌راحتی می‌توانید سفارش‌های خود را در این برنامه ثبت کنید. با توجه به ترکی بودن زبان این اپلیکیشن و دشوار بودن فهم جملات آن، افراد زیادی توانایی کار با این برنامه را ندارند. به همین دلیل نیز امکان تغییر زبان در آن به‌وجود آمد.

افرادی که همواره به‌دنبال خرید محصولات مختلف به‌صورت اصل هستند احتمالا سایت و اپلیکیشن معتبر و محبوب ترندیول را بشناسند. اگر هنوز آشنایی کافی با این اپلیکیشن و نحوه تغییر زبان آن ندارید، تا انتهای این متن با ما همراه باشید. 

معرفی سایت ترندیول

ترندیول چیست؟ آموزش تغییر زبان اپلیکیشن ترندیول به انگلیسی، برای افرادی کاربرد دارد که به‌طور کامل سایت و اپلیکیشن آن را بشناسند. به همین دلیل قصد داریم ابتدا به‌معرفی این 2 پلتفرم بپردازیم تا پس‌از کسب اطلاعات کافی، با عوض کردن آی پی یا خرید سرور مجازی ترکیه از این سایت خرید کنند.

ترندیول نام فروشگاهی اینترنتی است که یک برند پوشاک با همین نام نیز دارد. در واقع باید گفت یکی از مهم‌ترین فروشگا‌ه‌های خرید آنلاین در ترکیه، سایت ترندیول است که در بین ایرانیان نیز محبوبیت زیادی دارد.

در سایت ترندیول علاوه‌بر پوشاک تولیدشده توسط این برند شاهد انواع محصولات باکیفیت مانند لوزام برقی، محصولات آرایشی و بهداشتی و دکوراتیو در برندهای مختلف هستیم.

یکی از جذابیت‌های انتخاب این سایت برای خرید، ارائه انواع پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه در بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است. در واقع پوشاک تولیدشده توسط برند ترندیول، در این سایت با نازل‌ترین قیمت به‌فروش می‌رسد. به همین دلیل نیز افراد زیادی برای خرید خود، فروشگاه آنلاین ترندیول را انتخاب می‌کنند.

عضویت در این سایت به کاربران سراسر دنیا که می‌خواهند خریدی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه داشته باشند توصیه می‌شود. در واقع با عضویت در ترندیول می‌توانید از تخفیف‌های جذاب آن آگاه شوید تا خرید اقتصادی‌تری را تجربه کنید. 

فروشگاه آنلاین ترندیول در سال 2010 تاسیس شد و درحال‌حاضر بیش از 30میلیون کاربر فعال دارد. با انتخاب این فروشگاه آنلاین علاوه‌بر خرید پوشاک برند ترندیول می‌توانید کالاهای تولیدشده توسط برندهای مطرح جهانی مانند آدیداس، زارا و همیلتون را به‌صورت اورجینال خریداری کنید.

چگونه زبان اپلیکیشن ترندیول را انگلیسی کنیم و سفارش ثبت کنیم؟

اپلیکیشن ترندیول ترکیه چیست؟

افراد زیادی به‌دنبال تغییر زبان اپلیکیشن ترندیول به انگلیسی هستند، اما بهتر است پیش‌از این مورد، به‌ بررسی کلی این برنامه بپردازیم. اگر می‌خواهید با نصب برنامه‌ای کاربردی تمام خرید‌های خود را زمانی که در خانه نشسته‌اید سفارش دهید و آن‌ها را در منزل تحویل بگیرید، قطعا ترندیول بهترین گزینه است.

در این اپلیکیشن نیز مانند سایت محصولات متنوعی ازجمله لوازم آرایشی و بهداشتی، مبلمان، وسایل دیجیتالی و محصولات ورزشی وجود دارد. در واقع با نصب این اپلیکیشن یک بازار کامل روی موبایل خود خواهید داشت.

تغییر زبان اپلیکیشن ترندیول به انگلیسی ازآنجایی اهمیت دارد که این برنامه ما را به هدفمان یعنی خرید محصولات اورجینال با قیمت مناسب می‌رساند. اما بسیاری از کاربران با تصور اینکه زبان اپلیکیشن ترکی است، آن را نصب نمی‌کنند.

به همین دلیل نیز سازندگان اپلیکیشن ترندیول امکان تغییر زبان آن را به انگلیسی به‌وجود آوردند تا همه کاربران بین‌المللی بتوانند از این برنامه استفاده کنند و با طی کردن مراحل ثبت سفارش، محصولات مورد نیاز خود را در منزل تحویل بگیرند.

از دلایل انتخاب این اپلیکیشن می‌توان به راحتی و در دسترس بودن همیشگی آن اشاره کرد. در واقع بسیاری از ما فعالیت‌های مختلف را با استفاده از نرم‌افزارهای نصب‌شده روی گوشی انجام می‌دهیم. به همین دلیل نیز ترجیحمان برای ثبت‌ سفارش از فروشگاه‌های آنلاین، نصب اپلیکیشن به‌جای مراجعه به سایت است.

به‌طور کلی باید گفت تفاوتی ندارد که انتخاب شما اپلیکیشن ترندیول باشد یا برای خرید خود به سایت مراجعه کنید، درهرصورت با تنوعی از محصولات در دسته‌بندی‌های مختلف روبه‌رو می‌شوید.

با تغییر زبان اپلیکیشن ترندیول به انگلیسی دیگر دغدغه‌ای درخصوص سفارش اشتباه کالا نخواهید داشت، چراکه می‌توانید تمام توضیحات را بخوانید و با درنظرگرفتن ویژگی‌های محصول، اقدام به خرید کنید. البته برای این منظور باید زبان انگلیسی را تا حدودی متوجه شوید یا از فردی بامهارت کمک بگیرید.

آموزش تغییر زبان اپلیکیشن ترندیول به انگلیسی

کاربرانی که می‌خواهند خرید خود را با استفاده از اپلیکیشن انجام دهند ممکن است نیاز به تغییر زبان پیدا کنند. اگر آشنایی با زبان ترکی ندارید بهتر است با روش تغییر زبان اپلیکیشن ترندیول به انگلیسی آشنا شوید تا با درک بیشتری، فرآیند خرید را انجام دهید.

درصورتی‌که اپلیکیشن روی گوشی شما نصب است، باید روی آیکون آدمکی که در پایین صفحه، سمت راست قرار دارد کلیک کنید. با این کار چندین گزینه به شما نمایش داده می‌شود که هرکدام مربوط به بخش خاصی هستند.

اگر زبان اپلیکیشن ترکی بود در این بخش با دکمه‌ای به‌نام Dil seç روبه‌رو می‌شوید. این کلمه به معنی انتخاب زبان است. زمانی که روی این گزینه کلیک کنید لیستی از زبان‌های قابل پشتیبانی توسط اپلیکیشن به شما نمایش داده می‌شود که در بین آن‌ها می‌توانید به‌راحتی انگلیسی را انتخاب کنید.

تغییر زبان اپلیکیشن ترندیول به انگلیسی به همین آسانی قابل انجام است. ضمن اینکه در به‌روزرسانی‌های جدید اپلیکیشن، با انتخاب موقعیت مکانی، به‌صورت خودکار زبان آن منطقه برای اپلیکیشن فعال می‌شود و دیگر لازم نیست کاربران دست به تنظیمات برنامه بزنند. 

البته این موضوع با توجه به انتخاب کشور، برای کاربران ایرانی که تحریم هستند ممکن است کمی مشکل به‌وجود بیاورد.به همین دلیل شما باید از نسخه‌های قدیمی اپ استفاده کنید یا برای سفارش محصول مورد نظر خود، از شرکت‌های واسطه‌ای مانند ایرانیکارت کمک بگیرید.

برای تغییر زبان وب‌سایت نیز می‌توانید از قابلیت ترنسلیت گوگل استفاده کنید. اگر به‌هر دلیلی موفق به نصب اپلیکیشن ترندیول نشدید، با کمی جست‌وجو در بستر اینترنت می‌توانید روش‌های تغییر زبان سایت را نیز بررسی کنید تا فرآیند ثبت سفارش را به‌راحتی انجام دهید.

چگونه زبان اپلیکیشن ترندیول را انگلیسی کنیم و سفارش ثبت کنیم؟

نحوه ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن ترندیول

با تغییر زبان اپلیکیشن ترندیول به انگلیسی، فرآیند خرید برای شما آسان‌تر خواهد شد، به‌خصوص اگر تجربه ثبت سفارش و خرید از سایت یا اپلیکیشن‌های خارجی را داشته باشید. ما در این بخش اطلاعات لازم را ارائه می‌دهیم تا با آگاهی بیشتری برای ثبت سفارش اقدام کنید.

در اولین مرحله از خرید، باید وارد اپلیکیشن شوید و اطلاعات خود را برای ثبت‌نام وارد کنید. با انجام این کار و تغییر زبان، سایر مراحل به‌راحتی قابل انجام است تنها باید به بررسی کالاهای موجود بپردازید تا محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید.

تمام کالای موجود در این سایت دارای مشخصات هستند تا هیچ‌گونه‌ اشتباهی حین ثبت سفارش رخ ندهد. زمانی که محصول مورد نیاز خود را ازنظر رنگ، سایز و جنس مشخص و انتخاب کردید، نوبت وارد کردن اطلاعات می‌رسد.

اطلاعاتی که در بخش مشخصات وارد می‌شوند علاوه‌بر مشخصات هویتی شامل یک آدرس در ترکیه نیز می‌شوند. پرداخت وجه مشکل دیگری است که به‌دلیل تحریم‌ها بر سر راه کاربران ایرانی قرار دارد.

با خرید سرور مجازی ترکیه یا افتتاح یک حساب ارزی می‌توانید از سیستم‌ پرداخت پی‌پال بهره‌مند شوید. سپس با ایجاد یک حساب کاربری در برنامه، فرآیند تسویه را انجام دهید. اگر این مراحل برای شما دشوار بودند نیز می‌توانید از سایت‌های واسطه مانند ایرانیکارت برای تکمیل 2 مرحله آخر یعنی وارد کردن آدرس و تسویه وجه کمک بگیرید.

جمع‌بندی

با تغییر زبان اپلیکیشن ترندیول به انگلیسی می‌توانید به بررسی محصولات اورجینال موجود در این برنامه بپردازید و درصورت نیاز، یک یا چند محصول برند را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

منبع: https://www.iranicard.ir/blog/international-shopping/what-is-trendyol/

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.