۲۳۹۳۴۰
۱۱۱۵
۱۱۱۵

خانما هشدار! این رفتارها شوهرتو فراری میده!

برخی اوقات خانم ها به عمد کاری می کنند که شوهرشان از آن ها فاصله بگیرد. از طرفی هم گاهی اوقات نمی دانند چه کرده اند و چه شده که شوهرشان از آن ها دوری می کند. 

خانما هشدار! این رفتارها شوهرتو فراری میده!

خانما هشدار! این رفتارها شوهرتو فراری میده!

برخی اوقات خانم ها به عمد کاری می کنند که شوهرشان از آن ها فاصله بگیرد. از طرفی هم گاهی اوقات نمی دانند چه کرده اند و چه شده که شوهرشان از آن ها دوری می کند. هر مردی که از زنش فاصله می گیرد یا از او فراری می شود، می تواند یک عملکرد پرخاشگرانه و آزاردهنده تلقی شود. با این حال برخی از مردان به دلیل رفتارهایی که از همسر خود می بینند از او دوری می کنند. همیشه قرار نیست که شوهرتان نسبت به شما بی علاقه شده باشد. بلکه می تواند به این معنی باشد که ناراحت شده و باید مشکل را از ریشه برطرف کنید. در ادامه به چند رفتاری که شوهرتان را از شما فراری می دهد اشاره شده است. 

خانما هشدار! این رفتارها شوهرتو فراری میده!

۱. شنونده خوبی برای او نیستید

مهم ترین کاری که باید به عنوان یک همسر انجام دهید، شنونده خوب بودن است. هر کسی در زندگی فارغ از مسئولیتی که دارد می تواند سنگ صبور و شنونده موثری برای همسرش باشد. مردان معمولا زیاد اهل صحبت کردن و طولانی حرف زدن نیستند. با این حال وقتی می خواهند حرف بزنند، دوست دارند کسی باسد تا به مشکلات، درد و دل ها و حرف های آن ها خوب گوش بدهد. مهم است که او را قضاوت نکنید تا بتواند راحت سفره دلش را پیش شما باز کند. 

خانما هشدار! این رفتارها شوهرتو فراری میده!

۲. توجه نکردن به شریک زندگی

این که با هم زندگی می کنید به این معنی نخواهد بود که حتما به شوهرتان توجه می کنید. توجه کردن در زندگی مشترک به صورت دوطرفه بسیار مهم است. اگر شوهرتان از شما توجهی نبیند، ناراحت می شود و امید خود را به زندگی از دست می دهد. او با خودش فکر می کند که دیگر نسبت به همسرتان دلسرد شده اید و ارزش و اهمیتی برای شما ندارد. گاهی اوقات او هم تلافی می کند و با شما قهر کرده و محل نمی دهد. در حالی که اگر وقتی سرتان شلوغ بوده بهتر است با او در میان بگذارید تا بداند که حواستان به او هست. 

خانما هشدار! این رفتارها شوهرتو فراری میده!

۳. مدام از او انتقاد می کنید

انتقاد کردن از همسر خودش یک راه بد و منحرفی است که قطعا شما را به باتلاق تنهایی می کشاند! انتقاد و سرزنش کردن او را از شما دور می کند و از طرفی هم دیگر دوست دارد نه با شما رابطه داشته باشد و نه حرف بزند. توهین کردن، انتقاد کردن، سرزنش کردن و... شوهرتان را مورد آزار و اذیت قرار می دهد. این عامل او را از شما دور می کند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.