۲۳۹۳۶۲
۸۱
۸۱

برنزه کردن پوست صورت به روش خانگی

برنزه کردن پوست در خانه با روش های خانگی امکان پذیر است و می تواند با تکرار و مداومت بر انجام روش ها و ماسک ها، پوستی با درجه تیره تر به شما تحویل دهد.

برنزه کردن پوست صورت به روش خانگی

برنزه کردن پوست صورت به روش خانگی

برنزه کردن پوست در خانه با روش های خانگی امکان پذیر است و می تواند با تکرار و مداومت بر انجام روش ها و ماسک ها، پوستی با درجه تیره تر به شما تحویل دهد. هر چند ممکن است خیلی تغییراتی مانند سولاریوم یا آفتاب گرفتن ایجاد نکند. اما به وسع خود می تواند رنگ پوستتان را طبیعی و بدون آسیب و ضرر برنزه کند. در ادامه شما با سه روش اساسی برای سبزه کردن یا برنزه کردن پوست خود نیز آشنا خواهید شد. این روش ها بدون ضرر بوده و هیچ عوارضی برای پوست صورت شما به همراه نخواهد داشت. 

برنزه کردن پوست صورت به روش خانگی

۱. ترکیب حنا و قهوه

از آن جایی که هم قهوه و هم حنا دو ماده با رنگدهی بالا هستند، می توانید پوستتان را یک الی دو درجه برنزه تر و تیره تر کنید. یک طرف بردارید تا با این دو ماده یک ماسک موثر بسازید. کافی است سه قاشق غذاخوری حنا را با یک قاشق غذا خوری پودر قهوه مخلوط کنید. آب اصافه کنید تا حالت خمیری مایع به خودش بگیرد. طوری که نه خیلی شل و نه خیلی سفت شود. حالا این خمیر را بر روی پوست صورت خود بگذارید. دقت کنید که هر سه دقیقه یک بار پوست را چک کنید تا بیش از حد تیره نشود. بعد آن را با شوینده مناسب بشویید. 

برنزه کردن پوست صورت به روش خانگی

۲. ماسک روغن زیتون و قهوه

قهوه همانطور که در ماسک قبلی از خواص آن گفته شد، رنگدهی بالایی دارد. سه قاشق پودر قهوه را با یک الی دو قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. می توانید کمی مقدار قهوه را نیز بیشتر کنید. حالا این ماسک را به مدت بیست دقیقه روی پوست صورتتان بمالید تا خوب رنگ بگیرد. بعد با شوینده مناسب و آب ولرم بشویید و پوستتان را خشک کنید. از این ماسک سه الی چهار بار در هفته استفاده کنید. 

برنزه کردن پوست صورت به روش خانگی

۳. ترکیب چای و روغن کنجد

چای به دلیل داشتن مواد رنگی می تواند پیگمنت تیره ای به صورت شما بدهد. اول از همه سه الی چهار تی بگ را داخل آب جوش بگذارید. بعد آب غلیظ آن را با دو قاشق غذاخوری روغن کنجد مخلوط نمایید. این محلول را با اسپری روی پوست خود بزنید و بعد از چند دقیقه بشویید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.