۲۳۹۴۲۴
۱۹۱۱
۱۹۱۱

ترندهای رنگ آمیزی کابینت سال ۲۰۲۴

رنگ و لعاب تازه دادن به کابینت ها برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و رنگ های ترند، می تواند جذابیت و زیبایی های چشم نوازی را برای شما به ارمغان بیاورد. 

ترندهای رنگ آمیزی کابینت سال ۲۰۲۴

ترندهای رنگ آمیزی کابینت سال ۲۰۲۴

رنگ و لعاب تازه دادن به کابینت ها برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و رنگ های ترند، می تواند جذابیت و زیبایی های چشم نوازی را برای شما به ارمغان بیاورد. در آشپزخانه که قلب خانه هم محسوب می شود، هیچ چیزی مانند رنگ و دکوراسیون کابینت ها نمی تواند موثر باشد. در واقع شما بیشتر وسایل خود را نیز با توجه به رنگ و مدل کابینت های خود می توانید ست کنید. با توجه به رنگ های ترند در سال ۲۰۲۴، برخی رنگ های خاص برای کابینت ترند شده است. در ادامه چند مدل از این رنگ ها را بررسی خواهیم کرد. 

ترندهای رنگ آمیزی کابینت سال ۲۰۲۴

۱. سایه های دراماتیک و تیره

اگر عاشق رنگ کابینت های تیره هستید با سایه دراماتیک آن را تصور کنید. این رنگ به عنوان ترند در سال ۲۰۲۴ برای انواع و اقسام آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید به آشپزخانه خود عمق، پیچیدگی و در عین حال ظرافت ببخشید، وقت آن است که رنگ های تیره و دراماتیک را انتخاب کنید. 

ترندهای رنگ آمیزی کابینت سال ۲۰۲۴

۲. رنگ های طبیعی و خاکی

برای آشپزخانه های کلاسیک، رنگ های خاکی و طبیعی بیشتر ترند شده است. این رنگ ها ارگانیک بوده و تداعی کننده طرح چوب و رنگ آن خواهد بود. در آشپزخانه هایی با این رنگ کابینت، می توانید از گیاهان سبز هم استفاده کنید که تاثیرات زیبایی به سزایی دارد. در واقع یک فضای طبیعی برای آشپزخانه به وجود خواهد آورد. 

ترندهای رنگ آمیزی کابینت سال ۲۰۲۴

۳. رنگ های نوستالژیک و جذاب

رنگ های سفید، استخوانی، شیری رنگ و مانند این ها می تواند نوستالژی را برای شما یادآور شود. در واقع اگر عاشق آشپزخانه های مینیمال هستید، این رنگ ها را انتخاب کنید. رنگ های نوستالژیک برای آشپزخانه هایی که می خواهید فضایش. قدیمی و مینیمال باشد، بسیار مناسب خواهد بود. این رنگ یک فضای جذاب برای آشپزخانه شما ایجاد می کند‌. 

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.