۲۳۹۶۴۶
۱۵۷
۱۵۷

این ۶ زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

انتخاب جذاب‌ترین زوج‌های سریال‌های کره‌ای امری سلیقه‌ای است و به نظر هر فرد بستگی دارد.

این ۶ زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

انتخاب جذاب‌ترین زوج‌های سریال‌های کره‌ای امری سلیقه‌ای است و به نظر هر فرد بستگی دارد. با این حال، می‌توان با توجه به محبوبیت سریال‌ها، نظر منتقدان و تماشاگران، و همچنین شیمی و پویایی بین زوج‌ها، فهرستی از جذاب‌ترین زوج‌های سریال‌های کره‌ای ارائه کرد. در ادامه به معرفی 6 زوج پرطرفدار و محبوب سریال‌های کره‌ای که سریال را چندین برابر جذاب‌تر کردند، خواهیم پرداخت:

یون سه ری و ری جونگ هیوک - سقوط آزاد عشق

این ۶ زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

سریال سقوط آزاد عشق (Crash Landing on You) یک سریال کره‌ای عاشقانه و کمدی درام است که در سال ۲۰۱۹ پخش شد. این سریال به خاطر داستان جذاب، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و موسیقی متن دلنشین مورد استقبال زیادی قرار گرفت. یکی از نکات بسیار جذاب این سریال، زوج دوست‌داشتنی آن بود. سون یه جین و هیون بین به ترتیب نقش‌های سه ری و جونگ هیوک را در این سریال بازی می‌کنند. آنها با بازی‌های فوق‌العاده خود، شیمی قوی و عاشقانه‌ای را بین این دو شخصیت به وجود آوردند که باعث محبوبیت هرچه بیشتر سریال و بودن این زوج در لیست محبوب‌ترین زوج‌های سریال‌های کره‌ای شد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این زوج در دنیای حقیقی هم با هم ازدواج کرده‌اند و از زوج‌های محبوب کره به حساب می‌آیند.

هه سو و وانگ سو - عاشقان ماه

این ۶ زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

عاشقان ماه (Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo) سریالی تاریخی، عاشقانه و فانتزی محصول کره جنوبی است که در سال 2016 پخش شد و به محبوبیت زیادی در کشورهای مختلف جهان رسید. لی جونگ گی و آی یو به ترتیب نقش‌های وانگ سو و هه سو را در این سریال بازی می‌کنند. آنها با بازی‌های احساسی و پویای خود، عشقی عمیق و پرشور را بین این دو شخصیت به تصویر می‌کشند. این سریال را می‌توانیم از غم‌انگیزترین سریال‌های عاشقانه کره‌ای و زوج وانگ سو و هه سو را از محبوب‌ترین زوج‌های سال‌های اخیر کی دراما بدانیم. این سریال همچنین تصویری زیبا از دوران گوریو و فرهنگ کره‌ای آن زمان ارائه می‌دهد. پس اگر به یک سریال‌های تاریخی و عاشقانه علاقه دارید، این سریال مناسب شماست.


کانگ مو یون و یو سی جین  - نسل خورشید

این ۶ زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

نسل خورشید (Descendants of the Sun) سریالی کره‌ای اکشن، عاشقانه و درام محصول سال 2016 است. این سریال در همان سال و بلافاصله بعد از انتشارش به شهرت و محبوبیت زیادی رسید. دو بازیگر مشهور سونگ جونگ کی و سونگ هه کیو، زوج اصلی این سریال هستند. داستان این سریال حول محور کاپیتان یو سی جین، یک نیروی ویژه کره‌ای، و دکتر کانگ مو یون، یک پزشک داوطلب، می‌چرخد. آنها در یک کشور جنگ‌زده مأموریت دارند و در آنجا عاشق یکدیگر می‌شوند. نسل خورشید سریالی پرماجرا و احساسی است که تماشاگران را با داستانی جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی مجذوب خود می‌کند. این سریال بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم محبوبیت زیادی میان مردم دارد.


گیوم جان دی و گو جون پیو - پسران برتر از گل

این ۶ زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

پسران برتر از گل (Boys Over Flowers) سریالی کره‌ای کمدی درام و عاشقانه محصول سال 2009 است که برای بسیاری از جوانان و نوجوانان طرفدار کی دراما شروع تماشای سریال‌های کره‌ای به حساب می‌آید. داستان این سریال حول محور گیوم جان دی، یک دختر فقیر اما با اراده، و F4، گروهی از چهار پسر ثروتمند و محبوب در دبیرستان می‌چرخد که به مرور رهبر این گروه عاشق جان دی می‌شود. کو هه سان و لی مین هو به ترتیب نقش‌های گیوم جان دی و گو جون پیو را در این سریال پرطرفدار و محبوب ایفا می‌کردند و بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم به عنوان محبوب‌ترین زوج سریال‌های کره‌ای شناخته می‌شوند. پسران برتر از گل سریالی سرگرم‌کننده، احساسی و پر از لحظات طنز و عاشقانه است که تماشاگران را مجذوب خود می‌کند.


نا هی دو و بک ای جین - بیست و پنج بیست و یک

این ۶ زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

بیست و پنج بیست و یک (Twenty Five Twenty One) سریالی کره‌ای عاشقانه، درام و ورزشی محصول سال 2022 است. داستان این سریال در سال 1998 در کره جنوبی و حول محور نا هی دو، یک نوجوان 18 ساله با رویای تبدیل شدن به یک شمشیرباز، و بک ای جین، یک خبرنگار 23 ساله که به دنبال حقیقت در دوران آشفته سیاسی کشور است، می‌چرخد. کیم ته ری و نام جو هیوک به ترتیب نقش‌های نا هی دو و بک ای جین را بازی می‌کنند. آنها با بازی‌های فوق‌العاده خود تبدیل به یکی از ماندگارترین زوج‌های سریال‌های کره‌ای شدند. این سریال به خاطر به تصویر کشیدن یک عشق قوی و تاثیرگذار، در بین طرفداران سریال‌های کره‌ای محبوبیت زیادی دارد.


کو مون یونگ و مون گانگ ته - اشکال نداره خوب نباشی

این ۶ زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

اشکال نداره خوب نباشی (It's Okay to Not Be Okay) سریالی کره‌ای عاشقانه، کمدی درام و فانتزی محصول سال 2020 است. داستان این سریال حول محور مون گانگ ته، یک پرستار بخش روانپزشکی که کودکی سختی را پشت سر گذاشته، و کو مون یونگ، یک نویسنده داستان‌های کودک که به دلیل اختلال شخصیت ضد اجتماعی از نظر عاطفی آسیب‌پذیر است، می‌چرخد. کیم سو هیون و سوئه جی به ترتیب نقش‌های مون گانگ ته و کو مون یونگ را بازی می‌کنند. زوج این سریال از سال 2020 تا امروز از محبوب‌ترین زوج‌های سریالی کره بوده‌اند و بسیاری از طرفداران دوست دارند این زوج را دوباره کنار هم ببینند. هر دو بازیگر اصلی بعد از ایفای نقش در این سریال به شهرت و محبوبیت چندین برابر رسیدند.

اینها فقط چند نمونه از زوج‌های جذاب در سریال‌های کره‌ای هستند. سریال‌های کره‌ای مملو از داستان‌های عاشقانه زیبا و شخصیت‌های دوست‌داشتنی هستند، بنابراین حتماً سریال‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید و غرق دنیای جذاب آنها شوید. ضمنا اگر زوج محبوب و پرطرفدار دیگری در ذهنتان دارید، در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منبع: برترین ها

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.