۲۳۹۹۱۵
۶۹۸۰
۶۹۸۰

مدل ‌های شیک جدید شلوار جین فانتزی دخترانه ویژه بهار ۱۴۰۳

اگر می‌خواهید شیک‌ترین این مدل‌ها را بخرید، باید با جدیدترین آن‌ها آشنایی پیدا کنید. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب تمامی این مدل‌های جدید و ترند را باهم بررسی کنیم.


مدل ‌های شیک جدید شلوار جین فانتزی دخترانه ویژه بهار ۱۴۰۳

یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی که از شلوار دخترانه در بازار وجود دارد، شلوارهای جین فانتزی هستند. این محصولات از جنس جین بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند. شما می‌توانید با کمک این لباس، استایل‌هایی خاص و شیک برای خودتان درست کنید.

البته باید توجه داشته باشید که این لباس باید با یک مانتو یا شومیز شیک ست شود؛ در غیر این صورت استایل شما زیبایی خود را ازدست می‌دهد. اگر می‌خواهید شیک‌ترین این مدل‌ها را بخرید، باید با جدیدترین آن‌ها آشنایی پیدا کنید. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب تمامی این مدل‌های جدید و ترند را باهم بررسی کنیم.

جدیدترین مدل‌های شلوار جین دخترانه

مدل ‌های شیک جدید شلوار جین فانتزی دخترانه ویژه بهار ۱۴۰۳

همان‌طور که می‌دانید، تنوع در لباس زنانه بسیار بالا است؛ شما این قابلیت را دارید که با خرید این لباس‌ها، جذابیت بسیار زیادی به استایل خود ببخشید. ترندترین مدل‌های جدید شلوار جین دخترانه به شرح زیر هستند.

مدل بگ

یکی از جدیدترین ترندهای شلوار جین زنانه، مدل‌های بگ هستند. این مدل بسیار جذاب و خاص بوده و بیشتر توسط زنان خریداری می‌شود. مدل‌های بگ به‌شکلی گشاد بوده و نسبت به سایز پاهای شما، اندازه بزرگ‌تری دارند. درصورتی‌که به‌دنبال تهیه مدل‌هایی اسپرت و به‌روز هستید، مدل بگ انتخابی عالی به‌حساب می‌آید.

بسیاری از دختران که از استایل‌های رسمی و ساده خسته شده‌اند، این مدل را خریده و آن را با مانتو‌های گشاد ست می‌کنند. این مدل فوق‌العاده زیبا از پارچه کشی استفاده نکرده و فاق بلندی نیز دارد. می‌توانید برای خرید استایل‌های روزمره یا کژوال این مدل را در رنگ‌هایی مانند آبی روشن خریداری و با لباس‌های روشن مانند تیشرت سفید ست کنید.

مدل مام استایل

از دیگر مدل‌هایی که برای شلوار جین دخترانه ترند وجود دارد، مدل مام استایل است. مدل‌های مام استایل نه‌تنها برای دختران، بلکه برای پسران نیز جذاب بوده و قادر به استفاده از آن برای استایل‌های روزمره هستند. این استایل نه‌تنها برای دانشگاه، بلکه برای مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه نیز مناسب است. اندازه آن‌ها تقریبا کمی گشاد بوده و فاق بلندی نیز دارند.

نکته جالبی که وجود دارد این است که تنوع در این مدل بسیار بالا بوده و با هرکفشی ست می‌شود. این یعنی با کتانی سفید و آل استار به‌راحتی قابلیت پوشیدن این لباس را دارید. محبوب‌ترین رنگ‌هایی که برای آن وجود دارند شامل رنگ‌های ذغالی، خاکستری و آبی روشن هستند.

مدل مام فیت

اگر به مدل‌های مام استایل علاقه دارید اما نمی‌خواهید که مدل گشاد بپوشید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ مدل‌های مام فیت بروید. مدل مام فیت از ترندترین شلوارهای فانتزی دخترانه است که برای انواع استایل‌های دانشجویی و انتخابی عالی به‌حساب می‌آید.

موضوع مهمی که باید بدانید این است که این مدل با مدل مام استایل ازنظر پارچه نیز تفاوت دارد. پارچه مام استایل حالت کشسانی ندارد؛ اما پارچه استفاده‌شده در مام فیت کمی کشسانی بوده و حالت جمع و جورتری نسبت به مام استایل دارد.

مدل راسته

اگر به مدل‌های رسمی و ساده از این محصول علاقه دارید، مدل‌های راسته از شلوار جین دخترانه برای شما عالی خواهد بود. این مدل دارای پارچه‌های گوناگونی بوده و به‌صورت راسته و یک‌دست پایین می‌آید. در واقع قسمت کمر و ران آن جذب بوده و در قسمت زانو به پایین آزادتر می‌شود.

در تولید این مدل از 2 پارچه کشسانی و ساده استفاده می‌کنند. اگر به حالت‌های کشسانی عادت دارید، می‌توانید مدل راسته کشی را بخرید. در غیر این صورت مدل‌های ساده نیز انتخاب خوبی بوده و بسیار شیک هستند.

مدل واید لگ

مدل‌های جدیدی از شلوار جین دخترانه وجود دارد که به‌جای اسکینی بودن، هم گشاد هم راسته است. این مدل، واید لگ نام دارد. محصولات واید لگ نوعی مدل به‌حساب می‌آیند که تنها در قسمت کمر جذب بوده و در ران و ساق پا کاملا آزاد هستند.

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که خلاف مدل‌های مام استایل یا بگ، این مدل به‌هم‌ریخته نبوده و کاملا صاف می‌ایستد. دلیل آن نیز کوتاه‌بودن قد آن است. این مدل را می‌توانید برای مهمانی‌های دوستانه و دانشگاه تهیه کنید.

مدل نیم بگ

مدل‌های نیم بگ از جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های شلوار جین فانتزی دخترانه هستند. می‌توانید این مدل‌ها را در پارچه‌های کشی و معمولی یا حتی مدل‌های زاپ دار نیز تهیه کنید. قد این مدل معمولا بلند بوده و قسمت زیادی از پاچه آن روی کفش قرار می‌گیرد.

به‌دلیل کامل‌بودن پوشش آن، بسیاری از دختران آن را پسندیده و انتخاب می‌کنند. ازنظر اندازه نیز تمامی بخش‌های آن باهم یک‌اندازه بوده و تفاوتی میان کمر، ساق و ران وجود ندارد. اگر به مدل‌های اسکینی علاقه‌ای ندارید، مدل‌های نیم بگ انتخابی عالی محسوب می‌شوند.

مدل دمپا گشاد

اما آخرین‌مدلی که باید به‌عنوان جدیدترین شلوار فانتزی دخترانه جین به شما معرفی کنیم، مدل‌های دمپا گشاد هستند. دمپا قسمتی مهمی از این لباس بوده و نوع استایل را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. خلاف مدل‌های اسکینی که دمپای بسیار تنگ و کوتاهی دارند، در مدل‌های دمپا گشاد ساق پا کاملا آزاد است.

در واقع در این مدل از کمر و ران جذب استفاده می‌شود؛ اما در قسمت‌های پایین زانو گشاد شده و قسمتی از آن نیز روی کفش قرار می‌گیرد. این موضوع باعث شده تا جذابیت آن بالا رفته و پوشش کاملی برای پا داشته باشد.

جدیدترین شلوار جین زنانه را از کجا بخریم؟

مدل ‌های شیک جدید شلوار جین فانتزی دخترانه ویژه بهار ۱۴۰۳

سوالی که پس‌از بررسی این مدل‌ها پیش می‌آید این است که بهترین فروشگاه برای خرید آن‌ها کجاست؟ برای خرید تمامی مدل‌های ذکر شده از شلوار جین زنانه جدید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنید. دیجی‌کالا بیشترین تنوع از طرح و رنگ این لباس را با تخفیف عالی در اختیار شما قرار داده است.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال این هستید که مدل‌های مختلفی از شلوار دخترانه را بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ مدل‌های ترند از نوع جین بروید. این شلوار هرگز محبوبیت خود را ازدست نداده و با هر استایلی سازگاری دارد.

شما قادر هستید با خرید ترندترین مدل‌های جدید شلوار دخترانه جین، استایل روزمره و دانشگاه خود را خاص کرده و نگران ازمدافتادن نیز نباشید.

در این مطلب جدیدترین مدل‌های فانتزی از پارچه جین را باهم بررسی کردیم. می‌توانید برای خرید آن‌ها به فروشگاه دیجی‌کالا مراجعه کرده و سفارش خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.