۲۳۹۹۲۱
۹۷۳۳
۹۷۳۳

طرز تهیه نودل مرغ خوشمزه به سبک رستورانی

ودل مرغ یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که تمام افرادی که عاشق رشته و ماکارانی هستند، آن را می پسندند. از طرفی نودل مرغ به راحتی درست می شود و هیچ گونه دردسری ندارد.

طرز تهیه نودل مرغ خوشمزه به سبک رستورانی

 

طرز تهیه نودل مرغ خوشمزه به سبک رستورانی

نودل مرغ یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که تمام افرادی که عاشق رشته و ماکارانی هستند، آن را می پسندند. از طرفی نودل مرغ به راحتی درست می شود و هیچ گونه دردسری ندارد. اگر می خواهید که یک غذای بدون دردسر و سریع درست کنید و زمان زیادی ندارید، می توانید نودل مرغ درست کنید. این غذا برای وقت هایی که مهمان دارید و زمان زیادی برای درست کردن غذا نخواهید داشت، مناسب خواهد بود. در ادامه با مواد لازم و طرز تهیه آن، آشنا خواهید شد.

طرز تهیه نودل مرغ خوشمزه به سبک رستورانی

 

مواد لازم:

  • یک بسته نودل با طعم مرغ
  • دو الی سه عدد فیله مرغ
  • یک عدد پیاز
  • دو حبه سیر
  • سه عدد گوجه فرنگی
  • نمک، زردچوبه، فلفل سیاه، آویشن به مقدار لازم

طرز تهیه: 

برای تهیه نودل مرغ لازم است که اول پیاز ها ار ریز رنده کنید. در واقع رنده کردن پیاز باعث می شود که مواد رنگ خوبی بگیرند و ظاهر آن ها کاملا یک دست باشد. بعد داخل یک تابه روغن بریزید و پیازها را تفت دهید تا خوب سرخ شود. 

طرز تهیه نودل مرغ خوشمزه به سبک رستورانی

در این حین فیله مرغ را به صورت نگینی خرد کرده و به پیاز اضافه کنید. حرارت را ملایم کنید تا خوب بپزد. دو حبه سیر را رنده یا خرد کرده و به مرغ های در حال پختن اضافه کنید تا طعم بد مرغ گرفته شود. در این اجازه دهید که نودل خوب بپزد. بعد آن را آبکش کنید و کنار بگذارید. سه عدد گوجه فرنگی را نگینی کرده و به داخل تابه اضافه کنید.

طرز تهیه نودل مرغ خوشمزه به سبک رستورانی

سعی کنید در حین سرخ کردن، نمک، فلفل، زردچوبه و آویشن را اضافه کنید تا طعم و بوی آن آزاد شود. در آخر نودل را به داخل تابه اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. نوش جان! نودل مرغ شما آماده سرو است.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.