۲۴۰۱۲۱
۴۶۸۹
۴۶۸۹

طرز تهیه کیمچی / آشپزی به سبک کره ای / خانم ها موقع آن رسیده دست به کار شوید

کیمچی یک غذای کره ای خوشمزه و متفاوت برای ما ایرانی هاست که در فهرست غذایی ما می تواند تازگی جذابی داشته باشد. کیمچی یک غذای کره ای سنتی، پر از ادویه و حاوی فلفل است. پس اگر طرفدار غذاهای تند هستید، توصیه می کنیم این غذای خوشمزه و جذاب را درست کرده و لذت ببرید.

طرز تهیه کیمچی / آشپزی به سبک کره ای / خانم ها موقع آن رسیده دست به کار شوید

طرز تهیه کیمچی / آشپزی به سبک کره ای

کیمچی یک غذای کره ای خوشمزه و متفاوت برای ما ایرانی هاست که در فهرست غذایی ما می تواند تازگی جذابی داشته باشد. کیمچی یک غذای کره ای سنتی، پر از ادویه و حاوی فلفل است. پس اگر طرفدار غذاهای تند هستید، توصیه می کنیم این غذای خوشمزه و جذاب را درست کرده و لذت ببرید. شاید کیمچی به عنوان غذای اصلی در نظر گرفته نشود، اما خود مردم کره آن را به عنوان چاشنی در کنار غذا استفاده می کنند. ازطرفی این غذا برای افرادی که گیاهخوار هستند بسیار جذاب خواهد بود. شما با در دسترس ترین مواد می توانید این غذای خوشمزه را امتحان کنید.

طرز تهیه کیمچی / آشپزی به سبک کره ای / خانم ها موقع آن رسیده دست به کار شوید

مواد لازم:

  • یک عدد کاهو چینی
  • یک عدد ترب سیاه
  • صد گرم پیازچه
  • سیر و زنجیل رنده شده به مقدار لازم
  • نمک، فلفل قرمز، پودر گوجه فرنگی خشک و آب به میزان دلخواه

طرز تهیه کیمچی / آشپزی به سبک کره ای / خانم ها موقع آن رسیده دست به کار شوید

طرز تهیه کیمچی:

برای تهیه کیمچی برگ های کاهو چینی را از هم جدا کنید. آن ها را خوب بشویید. یک ظرف برداشته و در آن آب و نمک را با هم ترکیب کنید. بعد رگ های کاهو را داخل ظرف آب به مدت 4 ساعت قرار دهید تا خوب نمکی شود. در یک ظرف دیگر، پیازچه را خرد یا خلالی شکل کرده و به آن اضافه کنید. حالا سیر و زنجبیل رنده شده، ترب سیاه و ادویه ها را با هم مخلوط کنید. برگ های کاهو را بگذارید آبشان کشیده شود. بعد خلالی خرد کرده و داخل ظرف ادویه ها و مزه ها بریزید و هم بزنید. داخل یک شیشه آن را به مدت دو روز در دمای محیط نگهداری کنید.  بعد از دو روز داخل یخچال بگذارید. این کیمچی خوشمزه آماده سر خواهد بود. نوش جان! 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.