۲۴۰۶۰۶
۴۰۹۹
۴۰۹۹

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

فال شمع یکی از روش های پیش بینی آینده است که امروزه بسیاری از افراد به آن اعتقاد داند. در این مطلب از سیات نی نی بان می توانید فال روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد را بخوانید.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

فال شمع یکی از روش های پیش بینی آینده است که امروزه بسیاری از افراد به آن اعتقاد داند. در این مطلب از سیات نی نی بان می توانید فال روزانه یکشنبه 20 خرداد را بخوانید.

متولدین فروردین ماه

 در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه ای در باره شخص شما می شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد / موفقیت شما بواسطه تلاش و کوشش خودتان حتمی و صد درصد خواهد بود / خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد / یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. / از یک توانایی بالا در خودتان در آینده ای نزدیک بسیار بهره مند خواهید شد

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

 

متولدین اردیبهشت ماه

/ در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود / دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد / فرصتهایی استثنایی در زندگی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. / عشق شما نسبت به یک شخص ، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم تر خواهد ساخت / تغییر منزل دارید یا تغییر دکوراسیون یا تعمیرات در منزل خود خواهید داشت.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

متولدین خرداد ماه

/ در یک مسابقه یا امتحان ، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است / یک ماجرا یا اتفاق تازه در خانواده شما روی خواهد داد که بسیار خوشایند است / شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد.و برای ادامه این صمیمیت تلاش می کند. / راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید / یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند / از مسایلی که در اطرافتان رخ خواهد داد عصبانی نشوید

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

متولدین تیر ماه

/ پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد / موفقیت شما بواسطه تلاش و کوشش خودتان حتمی و صد درصد خواهد بود / یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید / کسی در کار شما مخالفت می کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می پردازد . اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست / یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. / یک ماجرا یا اتفاق تازه در خانواده شما روی خواهد داد که بسیار خوشایند است / اقدام به خریدن خانه ، ملک ، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

متولدین مرداد ماه

/ از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد / دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی ، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت / در یک شادی قرار خواهید گرفت ، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید.رفتن یا نرفتن به این جشن ، به رای و نظر خودتان بستگی دارد / خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد / همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت / از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت. / نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

متولدین شهریور ماه

/ به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد / یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد / اقبال شما هرچه در زندگی جلو تر می روید بلند تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت تر خواهید بود / در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست / از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می کنید / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

 متولدین مهر ماه

/ دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی ، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت / امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد / مراقب یک خسارت مالی یا گم شدن شی در خانه خود باشید / از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی ، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد. / تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال ، بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد / از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت. / از مساله ای که باعث ترس و واهمه شما شده یا می شود نگرانی به خودتان راه ندهید چون این مساله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید ، برطرف خواهد شد.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

متولدین آبان ماه

/ بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید / یک شادی بسیار بزرگ از صحبت هایی که با یک آقا انجام می دهید دارید / روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت / سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود / آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود ، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. / یک کادو دریافت می کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

متولدین آذر ماه

/همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت / دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد / شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید / تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال ، بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد / شما فردی جسور و شجاع هستید که به هر چه اراده کنید به خواسته و نیاز قلبی خود خواهید رسید. زیرا همواره توکلتان بر خدا است / شخصی ممکن است در یکی از کار هایی که شما انجام می دهید ، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید.زیرا این موضوع به نفع شما خواهد بود، نه ضرر و زیان شما.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

متولدین دی ماه

/ یک کادو دریافت می کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد / جانب احتیاط را رعایت کنید ، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید . بی گدار به آب نزنید. / به هدف و مقصودی که دارید ، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک تر خواهید شد / راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید / در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید / نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

 متولدین بهمن ماه

/ در یک کشمکش و نزاعی مختصر و اندک پیروزی با شخص شما خواهد بود / کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن ، مثبت و عالی همراه است.این کار از دیده خودتان سرچشمه می گیرد / داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه ای در باره شخص شما می شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد / کسی در کار شما مخالفت می کند یا با عقیده شما در باره موضوعی به تعارض می پردازد . اما نهایتا پیروزی و برد برای شماست / شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است.این شخص از نزدیکان و دوستان شما می باشد. / نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد / به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

 متولدین اسفند ماه

/ شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید. / کودک یا بچه ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست ، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد / عشق شما نسبت به یک شخص ، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم تر خواهد ساخت / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید / در یک شادی قرار خواهید گرفت ، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید.رفتن یا نرفتن به این جشن ، به رای و نظر خودتان بستگی دارد / یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود / مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید.

فال شمع روزانه یکشنبه ۲۰ خرداد

 

 

 

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.