۲۴۰۷۷۲
۲۰۴
۲۰۴

۴ شلوار ترند تابستانی که باید در کمد هر خانمی باشد!

شلوارهای تابستانی به معنی آن نیست که نازک و بدن نما باشند، بلکه از جنس نرم، باکیفیت و متناسب با فصل گرما درست شده‌ اند که ظاهر هر خانمی را در هر استایلی زیبا و جذاب نشان می دهند. 

4 شلوار ترند تابستانی که باید در کمد هر خانمی باشد!

4 شلوار ترند تابستانی که باید در کمد هر خانمی باشد!

شلوارهای تابستانی به معنی آن نیست که نازک و بدن نما باشند، بلکه از جنس نرم، باکیفیت و متناسب با فصل گرما درست شده‌ اند که ظاهر هر خانمی را در هر استایلی زیبا و جذاب نشان می دهند. هر خانم خوش سلیقه ای باید در کمد لباس های خود، شلوارهای رنگی یا حتی مدل های مخالف داشته باشد. مخصوصا با شروع فصل گرما، این شلوارها برای خانم ها به عنوان یک استایل شیک و منحصر به فرد در نظر گرفته شده اند. در ادامه با 4 مدل از بهترین شلوارهایی که در سال 1403 ترند شده است، آشنا خواهید شد. 

4 شلوار ترند تابستانی که باید در کمد هر خانمی باشد!

۱. شلوار تابستانی فاق بلند

اگر به دنبال یک شلوار راحت هستید که در تابستان و با این گرمای سوزاننده اذیت نشوید، این شلوارها بهترین گزینه هستند. شلوار فاق بلند در هر جنسی که باشد هیچ وقت از مد نمی افتد و زیبایی خود را از گذشته تا به الان حفظ کرده است. کمر این شلوار تا زیر سینه می رسد و ظاهری جذاب با هر مدل تیپی ایجاد می کند. 

4 شلوار ترند تابستانی که باید در کمد هر خانمی باشد!

۲. شلوار تابستانی کارگو

اکر می خواهید با پوشیدن شلوار کمرتان باریک تر و قدتان کمی بلندتر نشان داده شود، شلوارهای کارگو بهترین گزینه برای انتخاب خواهند بود. مدل این شلوار ساق پا را باریک نشان داده و قد را نیز رعناتر جلوه می دهد. همچنین راحت بوده و همه می توانند آن را بپوشند. 

4 شلوار ترند تابستانی که باید در کمد هر خانمی باشد!

۳. شلوار تابستانی پارچه ای ساده

این شلوار همان طور که از نامش پیدا است، ساده و پارچه ای بوده و در رنگ های مختلف نیز پیدا می شود. اگر می خواهید یریع تیپ بزنید و وقت زیادی ندارید، شلوار پارچه ای رنگ خنثی را بپوشید و با هر استایلی آن را ست کنید. این شلوار به تمام خانم ها با هر سایزی از کوچک تا بزرگ می آید و ترند 2024 هم شناخته شده است. 

4 شلوار ترند تابستانی که باید در کمد هر خانمی باشد!

۴. شلوار تابستانی فیبی فیلو یا دامن شلواری

دامن شلواری ها یکی دیگر از محبوب ترین شلوارهای خنک برای فصل گرما هستند. انتهای پاچه این شلوارها به صورت دامن بوده و ظاهر فرد را بلند و باریک نشان می دهد. اگر اهل پوشیدن کت، شومیز یا مانتوهای کوتاه هستید، این شلوار را با استایل خود ست کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.